//
کدخبر: ۳۷۷۵۰۳ //

دستگاه MRl شهرستان اسلام‌آباد غرب تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دستگاه MRl شهرستان اسلام‌آباد غرب تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود و این شهرستان دومین شهرستانی است که به این دستگاه مجهز می‌شود.

دستگاه MRl شهرستان اسلام‌آباد غرب تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

قباد محمدی در آیین گرامیداشت روز پرستار که امروز در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب برگزار شد اظهار داشت: پرستاران شایستگی‌های بسیاری دارند و با تأسی گرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) که پرستار پدر بودند و همچنین حضرت زینب (س) که پرستار دشت کربلا بودند، دلسوزانه و مهربانانه به ویژه در ایام کرونا نامشان را در تاریخ ماندگار کردند.

وی عنوان کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب بعد از کرمانشاه اولین شهرستانی است که صاحب دستگاه MRI می‌شود که تا پایان سال نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب به زودی پایان می‌یابد و بعد از تجهیز در دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: کلینیک بیمارستان اسلام آباد غرب، بعد از 6 سال و در سفر ریاست جمهور اعتبارات لازم آن جذب شد و کار عمرانی آن آغاز شده است.

وی افزود: تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که از مطالبات به حق پرستاران بود، بعد از 15 سال انجام شد و اولین پرداختی آن انجام شد و درسال آینده افزایش خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان