//
کدخبر: ۳۷۶۴۱۰ //
استاندار کرمانشاه:

گفتگوی دو طرفه با رعایت اخلاق و منطق راه‌گشای مشکلات اخیر است

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: گفتگوی دو طرفه با رعایت اخلاق و منطق راه‌گشای مشکلات اخیر است.

گفتگوی دو طرفه با رعایت اخلاق و منطق راه‌گشای مشکلات اخیر است

"بهمن‌امیری مقدم" در جلسه شورای فرهنگ عمومی که پیش از‌ظهر امروز(هشتم آذر‌ماه) در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با اشاره به وقوع حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: باید گفتگویی دو طرفه با رعایت اخلاق و منطق برگزار نماییم.

 به گزارش فرتاک‌نیوز؛استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی کارگروه مشورتی نوجوانان در راستای حل مشکلات جامعه خبر داد و گفت: در الگوسازی جوانان و نوجوانان ناموفق عمل کردیم انعکاس موفقیت‌های افراد بزرگ در را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

وی ارتباط صنعت با دانشگاه را موضوع مهمی در راستای ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: نیازهای جامعه باید شناسایی شود و بر اساس آن دانشجویان را در رشته‌های مورد نیاز تربیت نماییم.

امیری‌مقدم یادآور شد: در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان کارهای خوبی انجام شده و نرخ بیکاری از ۱۷/۹ درصد به ۱۳/۶ دهم درصد رسیده است و در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای  ایجاد اشتغال نیز رتبه اول کشور را کسب کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه برگشت به عقب راه چاره نیست، گفت: باید به گفته‌هایمان عمل کنیم و در جهت رفع اشکالات موجود تلاش نماییم.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه مدیران و مسئولین استانی به بیان نکته نظرات خود در مورد حوادث اخیر پرداختند، همچنین از پوستر "شهر من، شهر نماز" نیز در انتهای این جلسه رونمایی شد‌.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان