//
کدخبر: ۳۷۰۵۴۰ //

اعترافات لیدر اغتشاشات اخیر در کرمان+جزئیات

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در وقایع و اغتشاشات اخیر، عده ای در لوای اعتراض اقداماتی را بر علیه مردم و اماکن عمومی انجام و در کسب و کار مردم مزاحمت و خلل ایجاد کرده اند و مرتکب اعمال مجرمانه ای شده اند که پس از دستگیری، برخی از آنها به ارتباط گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کرده اند که این عناصر خارج نشین مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه بوده اند.

اعترافات لیدر اغتشاشات اخیر در کرمان+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

دادخدا سالاری در شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه در تمامی کشورها تعرض به امنیت عمومی مردم جرم انگاری شده است، افزود: قانون گذاران و مجریان قانون  در هیچ کشوری اجازه تعرض به هنجارها و ساختارهای جامعه و امنیت مردم را به هیچ فردی نمی دهند.

وی با تاکید بر این مطلب که در برخورد با عوامل اغتشاشات و حوادث اخیر بایستی بین افراد معاند و مرتبط با بیگانگان و افراد فریب خورده و احساساتی تفاوت  قائل شد، اظهار کرد: در رسیدگی به اتهامات عوامل اغتشاشات اخیر باید این نکته توجه لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده افراد  تهدید کننده امنیت جامعه و مردم، باید در اسرع وقت و با دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دست پشتیبان و حافظ حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی شریف) به عنوان صاحب اصلی این انقلاب، در چهل سال گذشته کشورمان را از دهها توطئه، دسیسه و تهاجم بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم نجات بخشیده و این امر در حالی است که  که هر کدام از این تهاجم ها  در هر کشوری به جز ایران، می توانست حاکمیت آن کشور را از پای  در آورده و نابود کند.

سالاری اظهار کرد: با عنایات خداوند هر کدام از این تهاجمات برای ما فرصت و ظرفیت ایجاد نمود مثلاً جنگ تحمیلی  تمام عیار  دشمنان توسط مزدور حلقه بگوششان صدام حسین باعث شد کشور ما از لحاظ مادی به سمت توانمند سازی دفاعی و نظامی حرکت نماید و خروجی معنوی و انسانی دفاع مقدس پرورش  افرادی مثل حاج قاسم  بزرگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه  به تعبیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هر تهدید تبدیل به فرصت شده است، اظهارداشت: امروز نهال انقلاب اسلامی ایران تحت هدایت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با نثار خون هزاران شهید سرافراز مثل حاج قاسم عزیز و با فداکاری ملت فهیم و بصیر این مرز و بوم، به درخت تنومندی تبدیل شده که دست دشمن از آن کوتاه شده است.

مدعی العموم در استان کرمان در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را  با اقتدار و صلابت تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان