//
کدخبر: ۳۶۸۴۳۶ //

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

آیین رژه نیروهای مسلح، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم، که امروز(31 شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و آحاد مردم برگزار شد، جمعی از نیروهای مسلح مستقر در استان به همراه تجهیزات و ادوات نظامی خود، رژه رفته و آمادگی‌شان جهت دفاع از کشور را به نمایش گذاشتند.

 امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور، در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای زیادی برای کشور به همراه داشت که از جمله این دستاوردها می توان به تقویت حس خودباوری، اتحاد و همبستگی اشاره کرد.

وی با اشاره به ایستادگی جانانه ایران اسلامی در برابر دشمن متجاوز، گفت: با ایستادگی ملت ایران دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور در ادامه با بیان اینکه امروز ارتش به عنوان یکی از بازوان  قدرتمند نظام مطرح است، گفت: ارتش و دیگر نیروهای مسلح به پشتوانه تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.

طاهری با بیان اینکه پاسخ ارتشیان و نیروهای مسلح به دشمنان اسلام و انقلاب محکم خواهد بود، گفت: دشمنان بدانند اگر به حریم ایران اسلامی تجاوز کنند، سرنوشت تلخی در انتظارشان خواهد بود.

ادامه این مراسم با فرود چتربازان و رژه یگانی و خودرویی نیروهای مسلح همراه بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان