//
کدخبر: ۳۶۷۱۴۵ //
شهردار کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰ نیروی خدماتی در مرز خسروی برای رفت و روب

شهردار کرمانشاه از فعالیت و خدمات رسانی ۱۵۰ نیروی پاکبان در مرز خسروی خبر داد.


فعالیت ۱۵۰ نیروی خدماتی در مرز  خسروی برای رفت و روب
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر نادر نوروزی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه از روز ۹ شهریور با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی وظیفه جابه‌جایی زائران از سه‌راهی نصر آباد قصرشیرین تا مرز خسروی به طول ۲۰ کیلومتر و بلعکس را بر عهده دارد.

 

وی افزود: در حوزه خدمات شهری به همراه ۱۵۰  نیروی پاکبان و خدماتی و آتشنشان با ۲۲ دستگاه خودرو مکانیزه و امدادی سنگین و سبک و جا‌نمایی ۵۰ عدد مخزن جمع آوری زباله در مرز خسروی و بخش‌هایی از شهر قصرشیرین تا پایان فریضه اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در مرز “منذریه” خاک عراق نیز وظیفه توزیع اقلام خوراکی از جمله توزیع آب یخ و میان وعده به زائران حسینی با برقراری موکب از  خدمات شهرداری کرمانشاه است که وزیر کشور از آن نیز بازدید کرد.

وی گفت: خدمات توزیع آب و اقلام خوراکی در بین مواکب مستقر در شهر قصرشیرین و مرز خسروی با یک دستگاه تریلر و یک دستکاه خودروی کمپرسی ۱۰ تن و ۳ دستگاه نیسان از دیگر خدمات شهرداری در ایام اربعین حسینی است.

نوروزی بیان کرد: استقرار نیروی های امدادی آتشنشانی در طی مسیر قصرشیرین تا  محل مرز خسروی و حضور ۱۰ نیروی خدماتی و پاکبان، یک خودروی مکانیزه جمع آوری زباله، یک دستگاه حاشیه زن و یک خودروی جدول شور شهرداری نیز در شهر ماهیدشت که محل تردد زوار اربعین است از دیگر فعالیتهای شهرداری کرمانشاه در این ایام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان