//
کدخبر: ۳۶۵۷۶۵ //
رئیس عملیات حمل‌ ونقل زوار اربعین حسینی در مرز خسروی کرمانشاه خبر داد؛

جابه‌جایی زوار اربعین در مرز خسروی کرمانشاه با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس

مسئول ستاد عملیات حمل‌ ونقل زوار اربعین حسینی از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به این منظور اختصاص یافته است.

جابه‌جایی زوار اربعین در مرز خسروی کرمانشاه با 150 دستگاه اتوبوس
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مهدی احمدی با بیان اینکه وظیفه جابجایی زوار کربلای معلی از داخل شهر قصرشیرین تا مرز خسروی به عهده‌ سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه است، گفت:‌تمهیدات لازم برای خدمات رسانی حوزه حمل و نقل به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با اعضای کمیته داخلی حمل و نقل ستاد اربعین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه به عمل آمده است.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: امکانات و تجهیزات لازم در این زمینه بسیج شده و برنامه ریزی های مناسب نیز برای ارتقا خدمات رسانی به زائران در حمل و نقل صورت گرفته است.

احمدی با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که پیاده روی زائران اربعین حسینی از طریق مرز خسروی صورت می گیرد، بیان داشت: سازمان حمل‌ و نقل مسافر کرمانشاه برای ارائه بهتر خدمات حملی و نقلی به زائران اربعین حسینی جلسات متعدد و مستمری را با کمیته داخلی حمل و نقل سازمان برگزار کرده است.

وی‌بررسی نقاط ضعف و قوت در ارائه خدمات به زائران اربعین را از اهداف اصلی این نشست ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما در مجموعه سازمان حمل‌ و نقل مسافر این است که با ارائه خدمات خوب و مناسب در حوزه حمل و نقل، زمینه حضور شایسته زائران حسینی در مراسم پیاده روی امسال را فراهم کنیم.

احمدی گفت: برابر دستورالعمل وزارت کشور خودرو‌های عمومی ویژه حمل و نقل زائرین اربعین حسین در مرز خسروی از ۱۳ شهریور‌ماه سال‌جاری در مرز مستقر می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان