//
کدخبر: ۳۶۱۷۳۷ //

هشدار مدیریت بحران نسبت به تداوم سامانه بارشی در استان تهران تا سه‌شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد تداوم سامانه بارشی در استان توسط سازمان هواشناسی خبر داد.

هشدار مدیریت بحران نسبت به تداوم سامانه بارشی در استان تهران تا سه‌شنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد یزدی مهر عصر یکشنبه از صدور هشدار زرد تداوم سامانه بارشی در استان تهران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهارکرد: منطقه اثر این هشدار نیمه شمالی استان تهران و ارتفاعات آن پیش بینی شده است. 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه زمان شروع سامانه از فردا دوشنبه ۱۰ مرداد تا سه شنبه ۱۱ مرداد ماه پیش بینی شده است گفت: وقوع رگبار و رعد و برق، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید از مخاطراتی است که انتظار وقوع آن را خواهیم داشت. 

یزدی مهر در ادامه ضمن توصیه در خصوص عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها افزود: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آب در معابر وجود دارد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم ضمن اجتناب از اتراق در کنار رودخانه‌ها و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی نسبت به ترددهای درون و برون شهری احتیاط لازم را داشته باشند. 

وی در خصوص جابه‌جایی عشایر، پاکسازی دهانه پل‌ها و آبروها، احتمال برخورد صاعقه نیز هشدار داد و گفت: شهروندان با توجه به پیش بینی وزش باد در خصوص عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان و ساختمان‌های نیمه کاره توجه جدی داشته باشند. 

بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت بحران استان تهران، یزدی مهر درباره استحکام سازه‌های نیمه کاره نیز هشدار داد و  افزود: مردم در خصوص احتمال سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز توجه ویژه داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگوار نباشیم. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه امدادرسانی به نواحی سیل زده استان تهران همچنان ادامه دارد گفت: مدیریت بحران استان تهران با توجه به پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبلی با تمام قوا در صحنه امدادرسانی و بازگشت اوضاع به شرایط قبلی در تلاش است و این اطمینان را به همه مردم می‌دهیم که تا امدادرسانی کامل در کنار مردم سیل زده خواهیم ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان