//
کدخبر: ۳۴۱۲۹۸ //

آغاز فعالیت سامانه بارشی از شنبه تا دوشنبه در پایتخت

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: از عصر شنبه تا دوشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، بارش باران در مناطق جنوبی و مرکزی و بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف، مه و کولاک در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آغاز فعالیت سامانه بارشی از شنبه تا دوشنبه در پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات و بخش های مرکزی استان آسمان نیمه ابری و بارش پراکنده باران، در بخش‌های شمالی نیمه ابری تا ابری گاهی با بارش پراکنده باران و برف و در ارتفاعات مه آلود و گاهی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از فردا تا ظهر شنبه آسمان نیمه ابری گاهی ابری و ورزش ملایم باد و در نواحی پر تردد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از عصر شنبه تا دوشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش باران و برف در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

جلالی با بیان اینکه طی جمعه و شنبه افزایش نسبی دما و یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است، تصریح کرد: در روز دوشنبه وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان