//
کدخبر: ۳۶۱۲۰۸ //

فرماندار جرقویه: سفر به جرقویه در دو روز آینده ممنوع است

فرماندار جرقویه گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر باران شدید و خطر سیلاب مسافرت به این شهرستان را در دو روز آینده ممنوع کرده‌ایم.

فرماندار جرقویه: سفر به جرقویه در دو روز آینده ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن ریاحی، درباره اعمال محدودیت‌ها به دلیل احتمال بارش شدید در جرقویه،  اظهار کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان اصفهان جنوبی‌ترین بخش شهرستان جرقویه که دهستان رامشه است بیشتر از نقاط دیگر شاهد بارندگی خواهد بود به همین دلیل احتمال سیل و آب‌گرفتگی در این ناحیه وجود دارد.

وی افزود: محل گردشگری خاصی در شهرستان جرقویه نداریم، اما برای کشاورزان و دامداران هشدارهای لازم صادر شده و دو جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار شده است که همه اعضای عضو این ستاد مکلف شده‌اند اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه‌ای را انجام دهند. ادارات راه،آب، برق، گاز و... در چند روز آینده باید آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم را داشته باشند.

فرماندار جرقویه گفت: دهیاران و شوراهای روستاها و شهرداران باید مسیر سیلاب‌ها را از هر گونه جسمی پاکسازی کنند تا خطری شهروندان و منازل مسکونی را تهدید نکند. ماشین آلات مورد نیاز نیز فردا در اختیار ادارات مربوطه قرار می‌گیرد تا کاملاً برای حوادث احتمالی آمادگی وجود داشته باشد.

ریاحی با بیان اینکه مردم دیگر شهرها در سه روز آینده به جرقویه سفر نکنند، خاطرنشان کرد: از فردا پنجشنبه ۶ مرداد تا ظهر شنبه ۸ مرداد هفته آینده با هماهنگی راهور و مقام قضایی از ورود خودروهای شهرهای دیگر به این شهرستان جلوگیری می‌شود و مسافرت به شهرستان جرقویه ممنوع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان