//
کدخبر: ۳۶۰۳۷۹ //
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه مطرح کرد؛

حمایت از نویسندگان انقلابی و متعهد در اولویت برنامه‌های حوزه هنری قرار دارد

نشست تخصصی محتوایی داستان با محوریت هم‌اندیشی و ارائه راهبردهای سند تحولی حوزه هنری استان کرمانشاه، 29 تیرماه 1401 ، در سالن همایش‌های این حوزه برگزار شد.

حمایت از نویسندگان انقلابی و متعهد در اولویت برنامه‌های حوزه هنری قرار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست که با حضور بیش از 12 نویسنده و محقق برگزار شد، کارشناسان و نویسندگان ضمن ارائه زاویه دید، معرفی آثار و فعالیت ادبی خود به تشریح و تبیین راهکارهایی جهت پیشبرد اهداف سند تحولی حوزه هنری پرداختند. 

افشین آزادی که از طریق ارتباط مجازی در این جلسه حضور یافت، ضمن تشریح ابعاد اقتصاد هنر خاطرنشان کرد: با استفاده از پتانسیل عظیم ادبیات داستانی در شرایط اجتماعی و اقتصادی می‌توان به نتایج درخور توجهی دست‌یافت.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه عنوان کرد: و با بهره‌برداری از توانمندی‌های مثبتی که در آفرینش داستان وجود دارد این امکان میسر خواهد شد از هجمه‌های رسانه‌ای مختلف جهت تخریب ادبیات اصیل انقلاب اسلامی جلوگیری کرد. 

در ادامه این نشست معاون فرهنگی و مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمانشاه نیز به تبیین برنامه‌ها و نحوه اجرا و تعامل سازنده با نویسندگان و اهل‌قلم پرداختند.

در انتهای این هم‌اندیشی مصوب شد، که پس از رکود 2 سالۀ اپیدمی کرونا، فعالیت‌های ادبی آغاز گردد و جلسات کارگاهی و آموزشی باهدف تولید آثار فاخر، برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان