//
کدخبر: ۳۶۰۲۳۹ //

توقیف تانکر سوخت حامل شیشه، هرویین و مرفین توسط مرزبانی زابل

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از یک دستگاه تانکر سوخت و کوله باری توسط مرزداران این استان خبر داد.

توقیف تانکر سوخت حامل شیشه، هرویین و مرفین توسط مرزبانی زابل
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جواد رفیعی در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پایانه مرزی میلک، با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی ورود و خروج کالای قاچاق، در بازدید از لاین‌های ترانزیتی به یک دستگاه تانکر سوخت مشکوک شده که در بازرسی از آن توانستند، ضمن توقیف خودرو مذکور ۴۷۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل؛ ۲۶۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، ۱۰۸ کیلوگرم هروئین، ۶۹ کیلوگرم مرفین و ۳۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان با اشاره به انجام یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مقدار ۱۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را که قاچاقچیان قصد داشتند به صورت کوله باری وارد کشور کنند کشف کردند.

سرهنگ رفیعی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی ناجا بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان