//
کدخبر: ۳۵۷۹۱۶ //
استاندار کرمانشاه:

تغییرات‌مدیریتی در استان تحول‌آفرین است/ باید کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود برگردانیم

استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه گفت تغییرات‌مدیریتی در استان تحول‌آفرین است

تغییرات‌مدیریتی در استان تحول‌آفرین است/ باید کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود برگردانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن‌ امیری‌مقدم" اظهار کرد: مدیران باید بدانند برای هر میز مدیریتی ۲۰ شهید فدای این نظام و انقلاب شده است و اگر کسی در انجام مسئولیتش کوتاهی و فرصت‌سوزی نماید باید پاسخگوی خون شهدا باشد.

استاندار کرمانشاه فعالیت مدیرانی که باعث القا نا‌امیدی در بین مردم می‌شوند را مانند فعالیت در زمین دشمن دانست و گفت: استان کرمانشاه علیرغم دارا بودن ظرفیت‌های بالا با شاخص‌های اقتصادی هم‌خوانی ندارد این استان باید مانند نگین و شاه‌راهی در غرب کشور بدرخشد.

وی بیکاری و عدم اشتغال در استان را گاهاً نشانه تنبلی افراد در استان دانست و تصریح کرد: باید تنبلی در استان ریشه‌کن شود تا معضل بیکاری نیز رفع گردد.

امیری مقدم کم‌کاری و فرصت‌سوزی برخی مدیران در اجرای پروژه‌‌های نفت‌و‌گاز مانند پالایشگاه آناهیتا، پتروشیمی روانسر، پتروشیمی سنقر و کنگاور را دلیل عدم پیشبرد این پروژه‌ها دانست و گفت: هرچند طی پنج ماه مدیریتم در استان مشکلاتی حل شده و برنامه ریزی‌هایی انجام گرفته است اما هنوز عقب‌ماندگی‌هایی در استان مشهود است و کاری انجام نداده‌ایم.

مدیر ارشد استان در ادامه از پیگیری پروژه‌های سامانه گرمسیری و سردسیری در سفر آتی ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: اعتبارات خوبی در این میان تعریف شده است که در سفر آیت‌الله رئیسی به کرمانشاه به ریز آنها اشاره خواهیم کرد.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به انتصاب دکتر ابراهیم رحیمی‌زنگنه به عنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه نیز با تقدیر از زحمات فضل‌الله رنجبر گفت:هر تغییر در استان تحولی به همراه خواهد داشت و امیدواریم مشکلات ریشه‌ای کرمانشاه که باعث عقب ماندگی این استان شده است مرتفع گردد.

وی در پایان توجه به مراکز تفریحی و ایجاد نظم‌و انضباط در ساخت‌وساز‌های کرمانشاه را امری مهم قلمداد کرد و بیان داشت: با احیای شهر وحرکت معکوس از شهر به روستا می‌توانیم کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان