//
کدخبر: ۳۵۶۴۰۶ //

‍ دستگیری۳ شرور زورگیر در کرمانشاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 3 شرور زورگیر در کرمانشاه پس از سرقت 2 دستگاه گوشی تلفن همراه با حضور به موقع ماموران پلیس خبر داد.

‍ دستگیری3 شرور زورگیر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از مراجعه شخصی به ماموران پلیس مبنی بر اینکه پس از تصادف با جدول کنار خیابان در کمربندی غربی کرمانشاه اول شهرک چمن، ناگهان مورد حمله 3 فرود شرور قمه کش قرار گرفته و 2 دستگاه گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش ماموران کلانتری 25 دولت آباد که در حین تنظیم صورتجلسه وقوع حادثه بودند، هر 3 فرد شرور که در حال عزیمت به سمت محله آقاجان بودند، توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با مشاهده اراذل و اوباش، ماموران به سرعت نسبت به تعقیب آن ها اقدام و پس از طی مسافتی هر 3 نفر با اقتدار پلیس دستگیر و یک قبضه شمشیر نیز از ان ها کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف هر 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از اشرار دستگیر شده، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت، باجگیری و زورگیری در سطح شهر کرمانشاه هستند.

وی در پایان از معرفی اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با چنین افرادی که تهدیدی برای امنیت جامعه و شهروندان به حساب می آیند، قاطعانه و بدون گذشت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان