//
کدخبر: ۳۵۶۰۲۴ //

آیین افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمانشاه/حضور ۷۵۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی

آیین افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان استان (یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی) با حضور ۷۵۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی امروز همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

آیین افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمانشاه/حضور ۷۵۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان استان (یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی) با حضور مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش و مسئولین استانی امروز (۲۸ خرداد‌ماه) در مجتمع ورزشی وحدت کرمانشاه برگزار شد.

 دکتر سلمان محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی خصوصا شهید ابراهیم هادی گفت: حدود ۱۰ سال مسابقات فرهنگیان تعطیل بود و با ورود بیماری منحوس کرونا هم نشاط،شادابی و انسجام و همدلی از ما سلب گردید که باعث شد فضای سردی را تجربه کنیم.

photo_2022-06-18_14-50-44

وی یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش از آغاز مدیریتش تاکنون را احیا مسابقات کارکنان در سطح مدرسه، منطقه، استان‌ وکشور دانست و افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران و حفظ سلامت جسمی و روحی آنان، همچنین ارتقا نشاط از مدرسه تا سطح استان است.

 مدیرکل آموزش و پرورش تربیت چند ساحتی در مدارس را موضوع مهم دیگری عنوان کرد و گفت: تاثیر گذاری معلمان به عنوان کسانی که رفتارشان برای دانش‌آموزان الگو است می‌تواند در ارتقا این تربیت چند ساحتی مثمرثمر باشد.

 وی در ادامه تصریح کرد: امروز در زمینه تربیت کودکان رقیب‌های متعدد و سرسختی همچون، ماهواره،فضای مجازی و.... وجود دارد ولی نقش معلم در این میان، بی‌بدیل است که می‌توانند کودکانی متفاوت تربیت نمایند.

photo_2022-06-18_14-50-43

  این مسئول اجرای مسابقات ورزشی را تمرین لحظه به لحظه قانون دانست و گفت: در کنار برگزاری مسابقات قطعا ضعف‌های هم وجود دارد ولی اگر قرار بود منتظر بمانیم تا تمام مشکلات برطرف شود این مسابقات برگزار نمی‌شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش یادآور شد:حضور مسئولین و مدیران آموزش‌و‌‌پرورش در این دوره از مسابقات نشان از اهمیت آن دارد که در این میان،  از هرچه در توان داریم فروگذار نخواهیم کرد و در کنار تیم‌های منتخب‌خواهیم بود و انتظار داریم ورزشکاران نیز با تمام توان نام کرمانشاه را در کشور و پس از آن در جهان معرفی‌نمایند.

photo_2022-06-18_14-50-46

 دکترمحمدی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی نیز افزود: در راستای اهداف سند تحول بنیادین و احیای ساحت زیستی و فرهنگی امسال پس از پنج سال تعطیلی، مسابقات دانش‌آموزی نیز برگزار می‌شود.

 در ادامه این مراسم ماشاءالله پروین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه نیز اظهار کرد:مسابقات ورزشی فرهنگیان در کنار مسابقات دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور از چند روز قبل در حال برگزاری است و تا ششم تیرماه ادامه خواهد داشت.

photo_2022-06-18_14-50-46 (2)

وی افزود: بیش از ۷۵۰ ورزشکار فرهنگی در قالب ۷۵ تیم در ۶ رشته ورزشی از بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه همچنین تصریح کرد: ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی، داور و پیشکسوت هم به عنوان کمیته فنی ما را در این راه همراهی می‌کنند

 پروین یادآور شد: تیم‌های منتخب دوره استانی با پیش‌بینی‌های انجام گرفته احتمالا مردادماه به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد که امیدواریم شاهد مدال‌آوری ورزشکاران کرمانشاهی در این دوره از مسابقات باشیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان