//
کدخبر: ۳۵۵۶۸۰ //
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

آغاز عملیات اجرایی شهرک "ضایعات" کرمانشاه تا پایان سال/ ۳۰ هکتار زمین طرح آماده است

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی شهرک "ضایعات" کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک "ضایعات" کرمانشاه تا پایان سال/ 30 هکتار زمین طرح آماده است
به گزارش فرتاک نیوز،

منوچهر فخری از ضایعات شهری به عنوان یکی از معضلات امروزی جوامع شهری یاد کرد و افزود: در این بین وجود واحدهای ضایعات فروشی هم به عنوان یکی از مشاغل مزاحم شهری مشکلاتی برای شهر ایجاد کرده است.

فخری با تاکید بر لزوم انتقال ضایعات فروشی ها به محدوده ای خارج از شهر، گفت: در همین راستا از چند سال گذشته بحث راه اندازی شهرک ضایعات در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه سرمایه گذار بخش خصوصی هم پای کار آمد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: متاسفانه طی این مدت سرمایه گذار با مشکلات متعددی برای راه اندازی این شهرک مواجه شد که با توجه به دستور استاندار جلسه ویژه ای در این زمینه برگزار کردیم و خوشبختانه مشکلات رفع و روند صدور مجوزهای درخواستی سرمایه گذار در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین زمین پروژه از سوی سرمایه گذار گفت: اراضی در نظر گرفته شده حدود 30 هکتار است که در انتهای شهرک جعفرآباد قرار داشته و قرار است در فاز اول عملیات اجرایی پنج هکتار آن آغاز شود.

فخری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی راه اندازی این شهرک تا پایان سال گفت: در صورت فعالیت مطلوب فاز اول پروژه، فاز دوم هم شروع شده و هر 30 هکتار اراضی در نظر گرفته شده به شهرک "ضایعات" اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای کامل طرح، این 30 هکتار برای ساماندهی تمامی ضایعات فروشی های شهر کرمانشاه کفاف می دهد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در صورت راه اندازی این شهرک نظارت بر ضایعات فروشی ها به نحو موثری افزایش می یابد و از طرفی یکی از مشاغل مزاحم از نقاط مختلف شهر به یک محدوده مشخص انتقال می یابد.

فخری گفت: همچنین راه اندازی این شهرک موجب ساماندهی در بحث بازیافت ضایعات شهر هم می‌شود.

منبع: ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان