//
کدخبر: ۳۵۵۳۲۴ //
استاندار کرمانشاه خبر داد:

فضاهای ورزشی مدارس در اختیار جوانان محلات قرار می‌گیرد

استاندار کرمانشاه گفت: در راستای ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی، فضاهای ورزشی مدارس در اختیار جوانان محلات قرار می‌گیرد.

فضاهای ورزشی مدارس در اختیار جوانان محلات قرار می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم در آیین اختتامیه اولین جشنواره "مرا دریاب" با رویکرد (نه به اعتیاد) که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و سردار قنبری فرمانده بسیج استان برگزار شد؛ عنوان کرد: مواد مخدر یکی از کثیف ترین و پرسود‌ترین تجارت های متداول در دنیا است که ۲۰۰ کشور را گرفتار خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با اعتیاد در دنیا قرار دارد در ادامه افزود: ایران اسلامی تاکنون بیش از ۳۷۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز تقدیم کرده که نشان از عزم جدی در زمینه مبارزه با مواد مخدر دارد. 

استاندار کرمانشاه خطر فراگیرشدن مواد مخدر صنعتی در میان جوانان را بسیار جدی دانست و افزود: متاسفانه مواد مخدر صنعتی تحت عناوین فریبنده‌ای مانند کاهش سریع وزن و یا بیدار ماندن در شب‌های امتحان، به جوانان معرفی می شود و آن‌ها را در دام این بلای خانمانسوز گرفتار می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش هدفمند کشورهای غربی برای گسترش اعتیاد در میان مسلمانان خبر داد و گفت: بعد از حضور آمریکا در افغانستان نه تنها هیچ مبارزه‌ای با کشت خشخاش صورت نگرفت بلکه آمریکایی‌ها آن را توسعه بخشیدند تا جوانان کشورهای مسلمان بیش از پیش گرفتار مواد مخدر کنند.

امیری مقدم برگزاری جشنواره نه به اعتیاد را یک کار اثرگذار دانست و گفت: سپاه و بسیج به عنوان نیروهای انقلابی، دلسوز و مردمی در هر عرصه‌ای که ورود کرده‌اند، بسیار اثرگذار و موفق ظاهر شده اند و در عرصه مبارزه با مواد مخدر هم شاهد این اتفاق مثبت و خوب خواهیم بود.

وی موفقیت در عرصه مبارزه با مواد مخدر را نیازمند یک همگرایی و همراهی میان نیروهایی مانند سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، گروه‌های مردم نهاد و خانواده‌ها دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم جوانان‌ سرگردان و در معرض آسیب، در کوچه‌ها و خیابان‌ها را به فضاهای دینی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و تفریحی سالم، هدایت کنیم.

photo_2022-06-12_15-31-58

photo_2022-06-12_15-32-02

photo_2022-06-12_15-32-04

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان