//
کدخبر: ۳۵۰۵۲۲ //
استاندار کرمانشاه:

توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در گرو عمکرد معلمان است

استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد استان و کشور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را در گرو عمکرد معلمان دانست.

توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در گرو عمکرد معلمان است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از معلمان سرآمد استانی و کشوری که امروز (۱۸ اریبهشت ماه) برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه معلم در آموزه‌های دینی اولین معلم و مربی بشر را خداوند متعال دانست که شاگردان اختصاصی همچون پیامبران و ائمه را تربیت کرده است.

 وی افزود: شغل معلمی شریف‌ترین و پرمسئولیت‌ترین شغل‌هاست ودر جایگاه انسان‌سازی قرار دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در گرو عمکرد معلمان است و این معلمان بودند که افرادی مثل سردار سلیمانی‌ها را پرورش دادند و باعث افتخار جهانیان شدند.

 امیری مقدم خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد  اقتدار دفاعی در ایران اسلامی هستیم و در حوزه صنعت و اقتصاد تحولاتی مشاهده می‌کنیم، نتیجه تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی است که در همین مدارس پرورش یافته‌و رشد کرده‌اند.

 مدیر ارشد استان با اشاره به جایگاه رفیع معلم یادآور شد: تجلیل از مقام و منزلت معلم نباید به آموزش و پرورش ختم شود بلکه همه مراکز و ارگانهای دولتی باید از معلمان تجلیل نمایند.

 امیری مقدم افزود: پیشرفت و عقب‌افتادگی هر کشور بستگی به معلمان آن کشور دارد و معلمین با پرورش دانش‌آموزان اهداف کشور را پیش می‌برند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به لطمات آموزشی ایجاد شده در دوران کرونا، از معلمان درخواست کرد؛ تا این عقب افتادگی‌های آموزشی و تربیتی ناشی از کرونا را با تلاش به جایگاه اصلی خود بر گردانند.

 وی افزایش کیفیت آموزشی و به کارگیری روش‌های نوین تدریس را زمینه ساز ایجاد علاقه در دانش‌آموزان به علم آموزی دانست و گفت: هر چند رسالت اصلی معلم آموزش است اما توجه به نکات اخلاقی و دینی و تقویت روحیه اعتقادی می‌تواند باعث ترقی کشور شود.

استاندار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش زیبا نشان دادن و معرفی داشته‌های کرمانشاه در جهت رشد این استان را امری مهم قلمداد کرد و گفت: در معرفی داشته‌های کرمانشاه کوتاهی نکنیم و با اعلام معضلات و مشکلات چهره استان را زشت نشان ندهیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان