//
کدخبر: ۳۵۴۹۸۸ //

رئیس جمهور: ایران از مواضع جدی خود عقب‌نشینی نمی‌کند

رئیس جمهور گفت: مگر چند بار لازم است سخن حق ملت ایران نشنیده گرفته شود، سخن ایران جدی است و هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند. ملت ایران متوقف نمی‌شود و هرگز توسعه کشور به لبخند و اخم بیگانگان متوقف نمی‌شود.

رئیس جمهور: ایران از مواضع جدی خود عقب‌نشینی نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: یکی از جلوه‌های کرامت بخشش است که گاهی افراد جان، مال و آبرو می‌بخشند و استان چهارمحال و بختیاری به کرامت 2 هزار و 500 شهید داده است که این نشان از صدق و راستی است.

وی خاطرنشان کرد: 7 هزار جانباز در کارنامه استان چهارمحال و بختیاری است که بخشی از آن‌ها بسیار سخت زندگی می‌کنند، در واقع اطرافیان این عزیزان نیز هر روز در حال شهید شدن هستند، رشادت، ایثار و سلحشوری از ویژگی‌های بارز این خطه است.

رئیس جمهور گفت: شناخت دقیق و داشتن بصیرت، شناخت راه و راهبر و شناخت شاخص‌های مسیر از ویژگی‌های بارز این خطه است، معاندین در این 40 سال مردم غیور لر و بختیاری را آزمودند اما دیدند که این‌ها پایبند به انقلاب هستند و برای چندمین بار دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیسی مطرح کرد: برخی با پول دشمن در ناز و نعمت هستند که مردم این‌ها را خوب می‌شناسند، دلسوزان در جای جای کشور در جایگاه یک انسان مولد و تولیدکننده هستند، زن و مرد عشایر، لر و بختیاری و ترک و فارس دغدغه مردم را دارند که امروز می‌دانند سنگر مبارزه با دشمن تولید است.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد کشور پیشرفته باشد و به صنعت پیشرفته هسته‌ای، نظامی، خودرو سازی و غیره دست پیدا کند اما در این جنگ اراده‌ها ملت ایران به دنبال پیشرفت است و ادامه خواهد داشت، در این 40 سال دشمن نمی‌خواست و ما می‌خواهیم قطعا ملت ایران فرهنگ "ما می‌توانیم" دارد.

رئیس جمهور مطرح کرد: دشمن فکر نمی‌کرد ملت ایران در منطقه پیروز شود اما شد، با این همه تحریم حتی فکر نمی‌کردند ملت ایران مستقل باشد و در جایگاه برتر قرار گیرد اما دقیقا مستقل شدیم. 

رئیسی با تاکید بر اینکه ملت ایران متوقف نمی‌شود اظهار داشت: مگر چندبار لازم است سخن حق ملت ایران نشنیده گرفته شود، سخن ایران جدی است و هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند. ملت ایران متوقف نمی‌شود و هرگز توسعه کشور به لبخند و اخم بیگانگان متوقف نمی‌شود.

 وی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری با بصیرت هستند قطعا تمام تلاش می‌شود تا به وعده‌ها عمل شود، بنای ما در گام‌های اقتصادی بر اجرای عدالت بوده و تصمیم دولت قطع کردن دست رانتخواران و مفسدان است، هرگز در اقدامات خود از هیچکس هراسی نداریم و هر کجا در بخش‌های اداری مافیا باشد آنها را از بین می‌بریم.

رئیس جمهور بیان داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها در جهت کاهش مشکلات از زندگی مردم است، در این کشور در دوران کرونا روزی 700 خانواده داغدار می‌شد اما امروز شرایط متفاوت شده است. تراز تجاری کشور نشان از موفقیت دارد و تمامی شاخص‌ها نشانگر آینده روشن برای اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: مدیران حزب‌الهی و انقلابی آینده روشن را رقم می‌زنند و باید هر کجا مدیر ناکارآمد وجود دارد به حاشیه رانده شود که قطعا ما با هیچ کس عقد اخوت جز به دین و عدالت نبستیم و هرکس ناشایسته باشد حق مدیریت ندارد.

رئیسی در پایان با تاکید بر بومی‌گزینی در اداره امور، خاطرنشان کرد: قطعا به‌کارگیری افراد بومی استان‌ها در اداره‌ها اولویت دارند، امروز باید به جوانان میدان داد و آنها را باور داشت که قطعا گره‌ها به دست جوانان گشوده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان