//
کدخبر: ۳۵۴۹۷۲ //

‍ افزایش بیش از ۲ برابری حقوق سربازان وظیفه در سال ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

‍ افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه در سال 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: این افزایش حقوق با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت صورت گرفته است به گونه ای که میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال جاری به نسبت سال گذشته به میزان 115 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: حقوق دریافتی کارکنان وظیفه از مبلغ یک میلیون و490هزار تومان در فروردین سال گذشته به 3 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است.

سرهنگ همتی تصریح کرد:  حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می کنند با رشد 140 درصدی روبرو و به حداکثر 3 میلیون و780 هزار تومان ریده است.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل با افزودن هزینه عائله‌مندی و با رشد 145درصدی به 4 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافته است که البته هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: سربازان وظیفه ای که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا 3 میلیون و 500 هزارتومان از فوق العاده عملیاتی بهره مند خواهند شد.

سرهنگ همتی ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام گرفته امیدواریم با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری دیگر هیچ هزینه ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود و انشاءلله با ادامه این روند، در راستای تامین معیشت سربازان گام های بیشتری برداشته شود.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir  و یا کانال های سازمان در فضای مجازی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان