//
کدخبر: ۳۲۱۴۸۷ //

‍ فراخوان مشمولان اعزامی شهریور به خدمت سربازی/لزوم انجام تست کرونا توسط مشمولان

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از فراخوان مشمولان اعزامی شهریور ماه به خدمت مقدس سربازی خبر داد.

‍ فراخوان مشمولان اعزامی شهریور به خدمت سربازی/لزوم انجام تست کرونا توسط مشمولان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورماه سال 1400دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز دو شنبه اول شهریور درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه آنان اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل،گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 10 درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: همچنین لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه ودر خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه  مجدد قرار می گیرند.

سرهنگ همتی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان