//
کدخبر: ۳۵۱۵۰۳ //
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خبر داد؛

میزبانی کرمانشاه از کاروان خادمیاران رضوی و پرچم متبرک آستان قدس در دهه‌کرامت

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز کرمانشاه در دهه کرامت میزبان خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس باشد.

میزبانی کرمانشاه از کاروان خادمیاران رضوی و پرچم متبرک آستان قدس در دهه‌کرامت
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد جعفر امامیان مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه درجلسه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های "زیر سایه خورشید"   که امروز (۲۵ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد اظهار کرد: با توجه به کاهش بیماری کرونا امسال جشن‌های دهه کرامت و  زیر سایه خورشید به صورت متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچون سالهای گذشته دو کاروان از خادمین رضوی با پرچم متبرک آستان قدس در مراکز و مجامع استان حضور خواهند یافت و این مراسم را با عطر حرم امام رئوف متبرک خواهند کرد.

 مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به برپایی مراسمات دهه کرامت در سالهای قبل تصریح کرد: در نظر داریم در هفته کرامت که از میلاد حضرت معصومه (س) روز دختر، آغاز و تا میلاد امام هشتم امام رضا (ع) ادامه‌خواهد یافت، مراسم شاد و جشن‌های با شکوهی همچون تجلیل از دختران انقلاب اسلامی در سراسر استان، برپایی جشن‌های خیابانی حضور کاروان شادی در محلات استان، استفاده از ظرفیت مشاوران حقوقی و حوزه سلامت در محلات، اجرای برنامه‌های ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی و رسیدگی به محرومین و برپایی سفره اطعام رضوی و... را برگزار نماییم 

امامیان در ادامه با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در این دهه نیز گفت: در روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد به دلیل ایام ارتحال امام راحل مراسم جشن متوقف و پس از این ایام دوباره انجام خواهد شد.

 گفتنی است؛ در ادامه این جلسه مسئولین و نمایندگانی از اداره اوقاف ،شهرداری، فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و‌سیما و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌حضور داشتند و برای اجرای هر چه با شکوهتر این مراسم پیشنهاداتی را ارائه دادند که در صورت توافق در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان