//
کدخبر: ۳۵۱۴۹۶ //
امام جمعه کرمانشاه:

رمز ماندگاری اسلام اجرای درست و منطقی مناسبتهای اسلامی‌ است/ اجرای مراسم دهه کرامت تبلیغ و ترویج دین است

امام جمعه کرمانشاه رمز ماندگاری اسلام را اجرای درست و منطقی مناسبتهای اسلامی‌ دانست و گفت: اجرای مراسم دهه کرامت تبلیغ و ترویج دین است.

رمز ماندگاری اسلام اجرای درست و منطقی مناسبتهای اسلامی‌ است/ اجرای مراسم دهه کرامت تبلیغ و ترویج دین است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه امروز (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه و با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این جلسه جوهره همه  مناسبتهای دینی و مذهبی را  تبلیغ دین و اسلام دانست و اظهار کرد: مشابه این مراسمات و مناسبتها در هیج جای دنیا یافت نمی‌شود.

 وی شرط دوام نهضت و انقلاب را ماندگاری اسلام دانست و افزود: رمز ماندگاری اسلام در کشورهای اسلامی اجرای درست و منطقی مناسبتهای اسلامی‌ بوده است.

 امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اجرای مراسم دهه کرامت با استفاده از ظرفیت‌ و موقعیت‌ها، تبلیع و ترویج دین اسلام است که با الویت بندی باید انجام گیرد. 

آیت‌الله علما استفاده درست از فضای مجازی در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام را مهم دانست و گفت: با همت بلند، خود را وقف دین اسلام کنیم و با تلاش و نیت خالص به میدان بیاییم و کار کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان اطعام نیازمندان در این ایام را راهی دیگر برای ترویج دین و مکتب اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: باید از امکانات و خیرات در این امر استفاده نماییم.

 خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان