//
کدخبر: ۳۲۲۵۶۰ //
استاندار کرمانشاه:

ارتش نیروی ولایی، مردمی و خدمتگزار نظام و انقلاب است/ کارنامه ارتش در بحران ها درخشان است

استاندار کرمانشاه گفت: خدمات ارزنده ارتش به عنوان نیروی ولایی، مردمی و مقتدر در بحرانها و کمک رسانی دلسوزانه به مردم تبلور عینی و مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» است.


ارتش نیروی ولایی، مردمی و خدمتگزار نظام و انقلاب است/ کارنامه ارتش در بحران ها درخشان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «هوشنگ بازوند» در مراسم افتتاح فاز اول پروژه مسکن مهر لایت ارتش که امروز با حضور امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسوولین استانی و فرماندهان ارشد نظامی برگزار شد؛ اظهار داشت: خدمات درخشان و چشمگیر ارتش در بحرانها و آوردگاه های مختلف تبلور عینی و مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» است.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه، خالصانه و فداکارانه ارتش و نیروهای مسلح در بحران های زلزله، سیل و کرونا گفت: در زلزله کرمانشاه از شروع عملیات امداد و نجات تا بازسازی، ارتش پیشگام و کنار مردم بود و این نیروی ولایت‌مدار برای نجات و کمک به مردم از توان خود استفاده کرد که یادآور می شوم بی شک این خدمات در تاریخ ماندگار و فراموش نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان از امیردکتر حیدری به عنوان فرماندهی شجاع، ولایتمدار، مردمی، با شهامت و برنامه محور نام برد و تأکید کرد: امیر دکتر حیدری در این مقطع چهارساله که در خدمت مردم کرمانشاه بودم منشا خدمات بزرگی بود و مطمئنم تحول عظیمی نیز در نیروی زمینی ارتش نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: برخودم وظیفه می دانم از تلاش های فرماندهی نیروی زمینی ارتش، قرارگاه منطقه ای غرب و دستگاه های اجرایی خدمات رسان به منظور آماده سازی 100 واحد در کمترین زمان ممکن از پروژه عظیم 1022 واحدی که تا پایان شهریور 1401 به بهره برداری می رسد، تقدیر و تشکر کنم.

بازوند تأکید کرد: هر جایی مردم انتظار داشتند نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کنار مردم بودند و در میدان به ویژه در زلزله، سیل و کرونا با تمام قوا به کمک کادر درمان آمدند به گونه ای که امروز شاهد کار جهادی و انقلابی برای راه اندازی بیمارستان های سیار و تخصصی در اکثر استانها برای درمان بیماران کرونایی هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 50 تخت بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد؛ بیان داشت: 20 تخت دیگر هم با دستور امیر حیدری تجهیز و آماده خدمات رسانی می شود و در این شرایط دشوار که روزانه 1540 بستری  و 12 یا 13 فوتی داریم که بسیار نگران کننده است مقرر شده در یکی از شهرستانها ارتش یک بیمارستان سیار دیگر را راه اندازی کند.

 پروژه مسکن 1022 واحدی مهرولایت شهید ادبیان کرمانشاه در 18 هکتار و در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب از نیمه دوم سال 98 آغاز و در شهریورماه 1401 هر سه فاز آن تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان