//
کدخبر: ۳۵۱۴۹۲ //
صریح استاندار و پیگیری شبانه روزی مسئولان انجام شد :

توزی ۸۰ تن روغن خوراکی در بازار استان سمنان

با پیگیری مجددانه استاندار و تلاش مسئولان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان درطی ۴۸ ساعت گذشته ، بالغ بر ۸۰ تن روغن خوراکی ، تامین و در بازار استان سمنان توزیع شد

توزی ۸۰ تن روغن خوراکی در بازار استان سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و افزایش میزان تقاضای روغن در بازار استان سمنان با ورود به موقع و پیگیری های مستمر سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان بالغ بر ۸۰ تن روغن خوراکی شامل روغن مایع و روغن جامد از کارخانجات تولید روغن در سطح کشور خریداری و در کمتر از ۴۸ ساعت در بازار استان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت .

گفتنی است در طی چند روز اخیر و پس از اجرای طرح جدید اقتصادی دولت بدلیل افزایش تقاضا جهت خرید روغن ، مشکلاتی در عرضه ی این کالا در سطح بازار استان بوجود آمد که پس از بازدیدهای مکرر استاندار و سایر اعضای ستاد تنظیم بازار استان از مراکز مختلف فروشگاهی در سطح استان و پیگیری های انجام شده ، روغن مورد نیاز تهیه و بسرعت توزیع شد .

استاندار سمنان عصر شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در بازدید از چند فروشگاه زنجیره ای در شهر سمنان و نظارت بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی در سطح استان با قدردانی از مردم استان در همراهی با طرح اصلاح نظام جدید پرداخت یارانه ها گفت : استان سمنان در تامین کالاهای اساسی با هیچ مشکلی روبرو نبوده و نه تنها نیاز خود ، بلکه بخشی از نیاز سایر استانها را نیز تامین می کند .

سید محمد رضا هاشمی اضافه کرد : روند تامین و توزیع کالاهای اساسی شامل روغن ، مرغ ، تخم مرغ ، شکر ، برنج و ... همچنان با قوت ادامه خواهد داشت .

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به احتکار کنندگان کالاهای اساسی گفت : در صورت مشاهده هر گونه احتکار مواد مورد نیاز مردم با محتکرین برخورد شدید و قانونی صورت خواهد گرفت .

هاشمی در ادامه از توزیع ۱۷۰۰۰ تن شکر در بازار استان خبر داد و اضافه کرد : برنج مورد نیاز استان نیز به مقدار کافی ذخیره سازی گردیده و با هیچ مشکل و کمبودی در اینخصوص در سطح استان مواجه نمی باشیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان