//
کدخبر: ۳۵۰۱۵۳ //

هراز یکطرفه شد/ ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بازگشت بخشی از مسافران تعطیلات عید سعید فطر، محور هراز از ساعت ۱۵ از جنوب به شمال مسدود و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

هراز یکطرفه شد/ ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی سنگین و پرحجم و بازگشت بخشی از مسافران تعطیلات عید سعید فطر، محور هراز از ساعت ۱۵ از جنوب و محدوده پیست آبعلی به شمال مسدود و از دقایقی پیش این محور از محدوده آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه درآمده و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر با ترافیک های سنگین و فوق سنگین در محورهای شرق استان تهران روبرو نشده و زمان سفرشان به حداقل زمان ممکن برسانند.

این مقام نظامی بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور ۱۰۰درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محور هراز به سمت شمال کشور را دارند، میبایست از محور جایگزین فیروزکوه تردد کرده و با اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای شرق استان شوند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و استراحت کافی قبل و در حین مسابرت سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان