//
کدخبر: ۳۴۸۹۸۲ //
‍ شهردار کرمانشاه:

وظیفه ما خدمت رسانی به تمامی شهروندان است/ جامعه اهل سنت، مدیریت شهری را همراهی کند

شهردار کرمانشاه گفت: وظیفه ما در مجموعه مدیریت شهری خدمت به تمامی شهروندان است و برای ما فرقی نمی‌کند که چه دین و مذهبی دارند.

وظیفه ما خدمت رسانی به تمامی شهروندان است/ جامعه اهل سنت، مدیریت شهری را همراهی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر نادر نوروزی در نشست با فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: در کرمانشاه قومیت ها و مذاهب مختلفی زندگی می‌کنند و هیچ گونه تبعیضی بین آنان نیست و ارتباطات برقرار است چراکه تفاوتی وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت افزود: هیچ گونه اختلافی بین شیعه و اهل سنت وجود ندارد، در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کنار هم بودیم و دشمنان می‌دانند که ما کنار هم هستیم اختلاف افکنی می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهیم چرا که هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به انتصاب در مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد: بحث انتصابات بسیار سخت است، طبق قانون وظیفه انتصابات برعهده شهردار است اما مطالباتی وجود دارد، نظر می‌دهند، مشورت می‌دهند که استفاده می‌کنیم.

نوروزی با بیان اینکه با جوامع مختلفی مذهبی در کرمانشاه روبرو هستیم گفت: به این جوامع حتماً توجه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است بیان کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری باید به شهروندان خدمات دهیم و برای ما فرقی نمی‌کند که شهروندان چه دین و مذهبی دارند.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با اشاره به انتصابات مدیران در تمامی مناطق مدیریت شهری گفت: بازارچه دولت آباد مبنای مهندسی ندارد که باید تغییر کاربری با معماری درست ایجاد شود.

نوروزی با بیان اینکه هیچ گونه منعی برای استفاده از نیروهای اهل سنت وجود ندارد خاطرنشان کرد: حتما از ظرفیت این عزیزان در شرایط برابر استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه، مطالبه گری را عامل پویایی جامعه دانست و اظهار داشت: ما نیز از جامعه اهل سنت درخواست کمک و همراهی داریم.

کلیددار بلدیه کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه همراهی جامعه اهل سنت ما را در توسعه شهری کمک خواهد کرد، به فروش دام زنده غیر بهداشتی در منطقه دولت آباد اشاره کرد و گفت: جمع آوری آنان سخت نیست اما برخورد قهری آخرین مرحله است، بلکه همراهی و همکاری اصل مدیریت است که درخواست داریم در این زمینه همراه ما باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان