//
کدخبر: ۳۴۸۱۶۷ //

نجات جان نوجوان ملایری با اقدام مامور انتظامی

فرمانده انتظامی ملایر از اقدام انسان دوستانه و به موقع مامور وظیفه شناس کلانتری 13 ولی ‏عصر (عج) که سبب نجات جان یک نوجوان در ماه مبارک رمضان شد خبر داد. ‏

نجات جان نوجوان ملایری با اقدام مامور انتظامی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال حضور مامورین گشت خودروئی این کلانتری در سطح شهر و مشاهده اقدام به خودکشی یک نوجوان، بلافاصله این مامور وظیفه شناس با نزدیک شدن به محل وقوع حادثه و به خطر انداختن خود، در کوتاهترین زمان خود را به وی رساند و جان نوجوان را در لحظه آخر نجات داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مامور انتظامی یادشده نمونه بارز یک پلیس خدمتگزار به مردم است، افزود: اقدام شاخص و خداپسندانه این مامور وظیفه شناس از طریق مردم حاضر در صحنه مورد تحسین قرار گرفت.

ساکی با بیان اینکه پدران و مادران باید برای کنار آمدن فرزندان نوجوان خود با چالش های این دوران به آنها کمک کنند، تصریح کرد: در مواردی هم که اختلاف نظر وجود دارد نباید با خشونت و سرسختی با آنان مقابله کرد، بلکه باید با احترام به شخصیت آنان و ذکر دلایل و شواهد، تا حدودی که خطر جدی تهدیدشان نکند، با عقاید و رفتارشان همراهی کرد و برای رفع خطر از آنان، آماده کمک و هدایت بود.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از نجات جان این نوجوان، اقدامات قانونی به منظور تحویل آن به خانواده اش در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت، اظهارکرد: پلیس برای امنیت پایدار تمام قد در کنار مردم ایستاده است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق سابقه دار تاسیسات آبیاری فضای سبز و کشف 10 فقره سرقت با هوشیاری و حضور در صحنه مامورین کلانتری 12 پاسداران خبر داد.

ساکی افزود: به دنبال وقوع سرقت از تاسیسات آبیاری فضای سبز، این موضوع در دستور کار مامورین این کلانتری قرار گرفت و با تلاش مجدانه و کار اطلاعاتی، سرانجام سارق در حین سرقت دستگیر شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از این متهم، تعداد 10 فقره سرقت به ارزش250 میلیون ریال کشف و با تشکیل پرونده این سارق حرفه ای به مراجع قضائی تحویل شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان