//
کدخبر: ۳۴۶۶۳۷ //
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

تربیت نیروی انقلابی مهمترین راهکار در جهاد تبیین است/ هنرمندان نقش انکار‌ناپذیری در جهاد تببین دارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین راهکار در جهاد تبیین را تربیت نیروی انقلابی در نسل جدید دانست.

تربیت نیروی انقلابی مهمترین راهکار در جهاد تبیین است/ هنرمندان نقش انکار‌ناپذیری در جهاد تببین دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم عصر شعر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بسیج هنرمندان، رئیس حوزه هنری، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیران و مسئولین استانی و تعدادی از هنرمندان و شاعران استان شامگاه امروز (۲۰ فروردین ماه) در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد.

علی صفدری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: در تاریخ معاصر انقلاب‌های بیشماری با شباهت‌ها و تفاوت‌های گوناگون در جهان شکل گرفته‌اند، در انقلاب اسلامی ایران و انقلاب‌های مشابه در زمان پیامبران و انبیا نیز همواره تهدیداتی وجود داشته که در اثر سهم خواهی، عافیت طلبی، و قدرت طلبی برخی از افراد که در ظهور آن نقش داشته‌اند بوجود آمده وتهدیدی برای انقلاب بوده است.
 

photo_2022-04-09_21-36-50

وی چهار محور را زمینه ساز ایجاد مشکلات و بحران در انقلاب اسلامی دانست و افزود: ۱- اقدامات و فتنه‌های که هر انقلابی به آن دچار می‌شود ۲- شهادت یاران انقلابی که خسرانی برای انقلاب است ۳- عدم تربیت نیروهای انقلابی که نبود آنها باعث عدم استمرار انقلاب خواهد شد ۴- عدم انعکاس و تببین انقلاب از طریق هنر نویسندگی، هنرهای نمایشی همچون تئاتر و  سینما ونقاشی و....

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه جهاد تبیین نیز گفت: اگر در انقلاب نیرو‌سازی و تربیت نیروهای انقلابی انجام نگیرد آرمانهای انقلاب در آینده محقق نخواهد شد آنگونه که سو‌‌استفاده‌گران، انقلاب را دچار چالش خواهند کرد.

photo_2022-04-09_21-37-41

صفدری تصریح کرد: جهاد تبیین باید با تلاش و کوشش شکل بگیرد به گونه‌ای که آنچه دشمن وارونه نشان می‌دهد‌ تبیین شود و در این میان جهادگر واقعی کسی است که در برابر دشمن بایستد.

این مسئول همچنین خاطر‌نشان کرد: هنرمندی‌ می‌تواند جهادی باشد که از توانمندی و نفوذ استعدادهایش در مقابل دشمن استفاده نماید وهمزمان نیز نیروی انقلابی و مستعد تربیت نماید و هنرش را به نیروی تازه نفس انتقال دهد. 

صفدری حوزه هنر را یکی از مهمترین‌ حوزه‌هایی دانست که می‌تواند نسل امروز را با واقعیت انقلاب آشنا نماید و یادآور شد: گستره تربیت و نگاه باید افزایش پیدا کند و آموزش نسل توانمند و انقلابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان در راستای جهاد تبیین به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان