//
کدخبر: ۳۴۶۰۶۰ //

آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد

در آیین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خدمات دکتر مجید یزدانپناه تقدیر و دکتر سلمان محمدی به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تودیع دکتر مجید یزدانپناه و معارفه دکتر سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور دکتر صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیران و مسئولین استانی امروز پانزدهم فروردین ماه در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدانپناه در این مراسم با تقدیر و تشکر از همکاران و مسئولین استانی که در این امر خطیر همواره در کنار آموزش و پرورش استان حضور فعال داشته‌اند اظهار کرد: از سال ۹۶ با شروع زلزله سرپل‌ذهاب این مسئولیت به من واگذار شد و آنچه که خوبی در استان اتفاق افتاد نتیجه تلاش همکارانم بود و اگر خطایی رخ داده همه بر گردن من است.
 

photo_2022-04-04_12-43-33

وی افزود: در مدت مدیریتم راه مدیران قبلی را ادامه دادم هرچند خطا و اشتباه داشتیم اما عمدی خطا نکرده‌ایم.

وی سلمان محمدی را فردی با تجربه،صادق و تاثیرگذار معرفی‌کرد و گفت: مطمئنم با وجود ایشان اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد، با تمام وجود در کنارش خواهم بود مگر به نقطه‌ای برسد که نیازی به شور و مشورت نداشته باشد.

یزدانپناه در ادامه از مساعدت دکتر ستاری فرد در ساخت چهار زمین چمن در چهار مدرسه کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازدیدی که امروز دکتر ستاری فرد از چهار مدرسه کرمانشاه داشتند قول مساعد برای ساخت چهار زمین چمن در این مدارس داده شد که خبر خوبی است.

در ادامه این مراسم دکتر سلمان محمدی مدیر‌کل جدید آموزش‌ وپرورش استان نیز اظهار کرد: افتخار‌ می‌کنم که به عنوان عضو کوچکی از جامعه آموزش و پرورش که کار خود را از روستا آغاز کردم امروز در خدمت مردم استان هستم‌.
 

photo_2022-04-04_12-43-34

وی با اشاره به فرموده‌های امام جعفر صادق (ع) حسن خلق، سعه صدر و تقوا را سه ویژگی مهم مدیران در راستای خدمت به مردم دانست و افزود: خود را ملزم میدانم که این سه ویژگی را در کارها مدنظر قرار دهم.

مدیر کل آموزش‌و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اجرای مطلوب سندتحول بنیادین، ارتقا جایگاه آموزش و پرورش، تربیت تمام ساحت، ارتقا و تکریم جایگاه معلمان، مشارکت و تقویت شورای آموزش و پرورش، عدالت آموزشی، تقویت خیرین مدرسه‌ساز، جوان‌گرایی و حرمت به پیشکسوت و جذب درست نیروی انسانی را از جمله برنامه‌های جدی خود عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات دکتر یزدانپناه تقدیر و حکم انتصاب دکتر سلمان محمدی به عنوان مدیر‌کل جدید آموزش و پرورش به وی اهدا شد.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان