//
کدخبر: ۲۳۹۷۸۵ //
مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه:

مدرسه کرمانشاهیان برای زلزله‌زدگان سیتان و بلوجستان تا مهر ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

به همت موسسین مدارس غیر دولتی یک مدرسه در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

مدرسه کرمانشاهیان برای زلزله‌زدگان سیتان و بلوجستان تا مهر  99 به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست مؤسسین و مدرسین مدارس غیر دولتی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه، مدیریت آموزش وپرورش ناحیه سه، روسای آموزش وپرورش ناحیه یک و دو در سالن جلسات آموزش وپرورش ناحیه سه کرمانشاه پیش از ظهر امروز«ششم بهمن ماه» تشکیل شد.

دکتر مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه، گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرفراز، حاج قاسم سلیمانی، شهدایی که در تشییع پیکر این شهید به شهادت رسیدند و شهدای هواپیمای مسافربری اکراینی، اظهارداشت: در زلزله آبان ماه سال 96 که شهرستان‌های ثلاث باباجانی، از گله و سرپل‌ذهاب بیشترین آسیب را دیدند، 78 مدرسه تخریب شد و با کمک خیرین 193 مدرسه جایگزین شد، تفاهم‌نامه‌ها از مرز 200 تفاهم نامه گذشته، این نشان می‌دهد که ما بحران زلزله را به یک فرصت تبدیل کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه در زلزله آبان ماه سال 96 از سراسر کشور کمک‌های مردمی به سمت استان ما سرازیر شد و دست یاری مردم نوع‌دوستی کشور به سمت استان کرمانشاه سرازیر شد، به خودمان قول دادیم در مواقع بحران این عمل انسان دوستانه را در حق هم‌وطنان انجام دهیم.

یزدان‌پناه ادامه داد: اکنون که هم وطنان‌مان در سیستان و بلوچستان دچار سیل شده و بسیاری از بناهای آن منطقه از جمله بناهای فرهنگی آسیب دیده  به همت مؤسسین مدارس غیر دولتی شهر کرمانشاه امروز تصمیم گرفتیم گلریزان برای ساخت یک مدرسه در شهرستان سیل‌زده سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه؛ ضمن تشکر از همراهی و همکاری موسسین مدارس غیر دولتی کرمانشاه از این عزیزان خواست مبلغ کمک‌های خود را به حساب مجمع جهاد مدرسه‌سازی واریز و در فیش واریزی قید شود، جهت ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده سیستان و بلوچستان.

گفتنی  است که در این نشست از طرف مدیران مؤسسات آموزشی غیر دولتی اعلام رضایت و همکاری شد و مبلغ پایه سه میلیون تومان به بالا برای هر سهم تعیین شد. ضمناً مدیر کل آموزش وپرورش ابراز امیدواری کرد، این مدرسه تا مهر ماه سال 99 به بهره‌برداری برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان