//
کدخبر: ۳۴۴۹۹۰ //

ترافیک در کندوان و هراز پرحجم و سنگین شد

رییس پلیس راه مازندران، وضعیت تردد و ترافیک خودرویی در جاده‌های ارتباطی کندوان و هراز را پرحجم و نیمه سنگین و در برخی مواقع نیز سنگین اعلام کرد.

ترافیک در کندوان و هراز پرحجم و سنگین شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ یدالله جهان‌تاب عصر امروز پنجشنبه افزود: هم اکنون وضعیت تردد خودرویی در جاده کندوان در هر دو مسیر رفت و برگشت به چالوس پرحجم و نیمه سنگین است و در جاده هراز نیز در محدود تونل چلاو به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین به طول دو کیلومتر هستیم.

وی با اعلام این که هم اکنون وضعیت ترافیک خودرویی در محدوده ورودی به شهرستان آمل نیز پرحجم و سنگین شده است، اظهار داشت : در جاده ارتباطی سوادکوه تردد خودرویی روان است و در سایر محورها نیز مشکل خاصی گزارش نشده است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به روزهای پایانی دور نخست تعطیلات نوروزی، از احتمال افزایش تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی مازندران در مسیرهای برگشت به سمت تهران خبر داد و گفت که با توجه به موج بازگشت مسافرت های نوروزی، جاده کنداون از سمت چالوس به کرج به طور قطع یکطرفه خواهد شد و در جاده هراز نیز به سمت تهران، احتمال یکطرفه شدن این مسیر در ساعت‌های آینده روزجاری دور از انتظار نیست.

رییس پلیس راه مازندران خستگی و خواب آلودگی را از عوامل اصلی در تصادفات رانندگی برشمرد و افزود : بیشترین تعداد تصادفات رانندگی در فاصله ۳۰ کیلومتری به مقصد رخ می دهد که این امر بیانگر کمبود استراحت و خستگی زیاد رانندگان است.

سرهنگ جهان‌تاب از مسافران نوروزی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، علاوه بر خودداری از صحبت کردن با تلفن همراه ، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز نیز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مازندران مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی که از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا اواسط هفته آینده نیز فعال خواهد بود، از رانندگان و مسافران نوروزی خواست از توقف در حاشیه جاده‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

پلیس راه مازندران همزمان با اعلام محدودیت های ترافیکی نوروزی ، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت ، سفرشان را مدیریت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان