//
کدخبر: ۳۴۴۵۶۲ //

ذخایر مطلوب گندم در انبارهای استان تهران/ درتعطیلات نوروز خللی در پخت نان به وجود نمی‌آید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ضمن تاکید بر اینکه با انجام برنامه ریزی لازم و کشیک بندی در ایام تعطیلات نوروز خللی در پخت نان در سطح استان وجود نخواهد داشت، از ذخایر مطلوب گندم در انبارهای استان تهران خبر داد.

ذخایر مطلوب گندم در انبارهای استان تهران/ درتعطیلات نوروز خللی در پخت نان به وجود نمی‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

حشمت اله عسگری در تشریح وضعیت ارائه خدمات نانوایی ها در سطح استان تهران در ایام تعطیلات نوروز اظهارکرد: گندم در انبارهای استان به اندازه کافی ذخیره شده است و با روال معمول در اختیار کارخانجات آرد قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: با اقدامات اساسی صورت گرفته وضعیت حمل آرد از کارخانجات به واحدهای نانوایی نسبت به گذشته شرایط بسیار مطلوبی دارد و با همکاری دستگاه های ذیربط و اتحادیه این روند ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر استقرار و تقویت تیم های گشت و بازرسی متشکل از ادارات مربوطه در این حوزه گفت: با برنامه ریزی لازم و کشیک بندی نباید خللی در پخت نان در سطح استان پیش بیاید و در صورت تخلف برخورد قانونی لازم می‌شود. با وجود اینکه بخش زیادی از آرد نانوایی ها در سطح استان تا نیمه اول فروردین توزیع شده، کشیک بندی کارخانجات هم برای مواقع لازم ضروری است و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

عسگری در پایان اظهارکرد: رعایت برنامه زمانبندی نانوایی ها اجرایی خواهد شد و نظارت بهداشتی بر نانوایی های سطح استان نیز موضوع مهم دیگری است که در دستور کار بازرسان قرار گرفته است و با جدیت دنبال خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان