تاریخ انتشار: 1400/12/27 21:02
کد خبر: 24432

صعود بانوان بادرود تهران وفرا ایساتیس‌کران به لیگ برتر/ تهران صاحب تیم لیگ برتری شد

تیم‌های فرا ایسا تیس کران شیراز به لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کردند.
صعود بانوان بادرود تهران وفرا ایساتیس‌کران به لیگ برتر/ تهران صاحب تیم لیگ برتری شد

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور امروز با انجام چهار بازی انجام گردید تا دو تیم راه یافته به لیگ برتر مشخص شوند.

 در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های بادرود تهران و تام اصفهان در ورزشگاه مهدی رجب‌زاده به مصاف هم رفتند که می‌توانست اوج هیجان در هفته پایانی باشد چرا که هر دو تیم شانس صعود به لیگ برتر را داشتند و این بر حساسیت بازی افزوده بود.

بادرود تهران در این بازی با ترکیب: مائده نجفی-.مهرنوش‌اکبری-.رویا محمدی-.هانیه‌تنکابنی-.بهاره صفرزاده--نیلوفر عظیمی-سوگند سلیمانی-مریم عباسی-سپیده ولی- زینب شعبانی- کیمیا عباس زاده به میدان رفتند .

با توجه به شرایط جدولی بادرود تهران در صورت کسب یک تساوی هم می‌توانست تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد اما در آن سوی میدان تام اصفهان تنها در صورت پیروزی می‌توانست شانس صعود داشته باشد به همین خاطر آنها از ابتدای بازی با هجوم بر روی دروازه بادرود سعی بر این داشتند گل برتری را وارد دروازه آنها کنند که در نهایت نیز این چنین شد و توانستند گل اول را وارد دروازه بادرود تهران کنند .
بادرودی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند در همان نیمه اول دست به دو تعویض زدند و میترا پناهی به جای نیلوفر عظیمی وملیکا باقری‌نسب به جای سپیده ولی وارد بازی  شدند اما در نهایت  نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا بادرود تهران برای صعود به لیگ برتر تنها یک نیمه فرصت داشته باشد.
در نیمه دوم بادرود تهران که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حملات گسترده زد تا شاید بتواند گل خورده را جبران نموده و به لیگ برتر صعود نماید که در این رابطه سه تعویض انجام داد  ومهسا انگزی، فاطمه طاهری و آرمیتا محمدخوانی وارد بازی شده و مائده نجفی، کیمیا عباس زاده و فاطمه طاهری از بازی خارج شدند.

بادرودی‌ها در نهایت با فشارهای گسترده‌ای که بر روی دروازه تام اصفهان تدارک دیده بودند، توانستند توسط رویا محمدی به گل تساوی برسند و نفس راحتی بکشند و با حفظ این نتیجه و تساوی که کسب کردند با 16 امتیاز بعد از تیم بانوان فرا ایساتیس کران شیراز که 18 امتیازی شده بود، به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر بانوان شوند تا تهران نیز از این پس یک تیم لیگ برتری در بانوان داشته باشد.

WhatsApp Image 2022-03-18 at 18.24.05

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekbdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایستگاه آخر لیگ یک بانوان؛بادرود تهران به دنبال تکمیل درخشش‌ها