//
کدخبر: ۳۴۴۳۱۴ //

پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی خطاب به سردار صلح و سازش حاج عباس عربی

پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی استاد دانشگاه و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه خطاب به سردار صلح و سازش حاج عباس عربی.

پیام تبریک دکتر علیرضا شهرستانی خطاب به سردار صلح و سازش حاج عباس عربی
به گزارش فرتاک نیوز،

حاج عباس عربی یکی از بزرگمردان خطه‌غرب کشور و استان کرمانشاه است، کسی که در طول عمر پربرکتش توانسته افراد زیادی را از پای چوبه دار نجات و به آغوش گرم خانواده برگرداند.

او در این مدت صدها نفر را از طریق خون‌صلح به زندگی برگردانده و شاخصه مهمش این است که به قتل‌هایی ورود می‌کند که در اثر یک اتفاق و ناخواسته صورت گرفته و احتمال بروز این اتفاق برای همه انسان‌ها وجود دارد.

حاج عباس عربی در بین تمامی فعالان خون‌صلح کشور و براساس نظر‌سنجی مردمی، به عنوان چهره برتر کشور در سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است که بر همین اساس دکتر علیرضاشهرستاتی ، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، پیام تبریکی به دفتر فرتاک نیوز ارسال کرده که با‌هم می‌خوانیم.

                          《هوالخیر》

سردار صلح و سازش و چهره مردمی سال ۱۴۰۰ ایران اسلامی جناب آقای حاج عباس عربی

با سلام وتحیت

  بدین سان عالی‌ترین مکنونات و سپاس را به پیشگاه پر مهر، وسعت سخاوت، دامنه انسان دوستی و درجه اخلاص جناب عالی تقدیم می نمایم. در این راستا انتخاب شایسته و ارزشمند جناب عالی را به عنوان چهره مردمی ایران اسلامی به شما و مردم فهیم و ولایت مدار استان دیرپای کرمانشاه، به ویژه عزیزان غیور و سخاوتمند و شجاع قوم لک تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حضرت عالی به حق پرچم دار صلح، سازش ومردم داری هستید زیرا با روح بلند و آسمانی خود، زندگی را به خانواده هایی که در آستانه فروپاشی بودند اهدا نمودید و جان ۴۴۴ تن انسان را از مرگ رهایی بخشیدید. به راستی جه صفتی برازنده  نام نیک ،روح بلند، اراده پولادین، صفای باطن و درجه اخلاص شماست؟ بدون شک فرشتگان الهی بر دستان زندگی بخش شما بوسه می زنند که مصداق راستین بنده خوب و مؤمن خداوند مهربان می باشید.

از درگاه خدای سبحان موفقیت و سلامتی را برای شما خواهان و خواستار بوده و امیدوارم سایه مهربانی تان پیوسته استمرار داشته تا جوانه های لبخند همواره بر لبان فرزندان این سرزمین شکوفا گردد. 

 دکترعلیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان