//
کدخبر: ۳۱۸۹۸۹ //
به مناسبت عیدغدیر انجام گرفت؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین کارگران روزمزد کرمانشاه

به همت اتاق و بسیج اصناف کرمانشاه ۲۰۰ بسته معیشتی بین کارگران روزمزد و فصلی این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین کارگران روزمزد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور مسئولین استانی امروز (۷ مرداد ماه) ۲۰۰ بسته معیشتی بین کارگران روزمزد و فصلی در سطح شهر کرمانشاه توزیع شد.

رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در حاشیه این مراسم باتبریک عیدغدیرخم اظهار کرد:در راستای طرح مواسات اتاق اصناف با همکاری بسیج اصناف سپاه نبی اکرم (ص) حدود ۲۰۰ کارگر فصلی و روزمزد را شناسایی و به محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه دعوت کرد.

photo_2021-07-29_12-32-42

وی افزود: در این راستا ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش‌۴میلیون‌ریال‌شامل‌برنج، ماکارونی،کنسرو بادمجان، قند، شکر، روغن و رب بین این افراد توزیع شد.

رئیس‌اتاق اصناف‌کرمانشاه گفت: همچین پبه مناسبت‌این عید سعید در۱۰ نانوایی سطح شهر  کرمانشاه نان به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

در ادامه این مراسم دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز اظهار کرد:در وصیت نامه‌سپهبدشهیدقاسم‌سلیمانی‌تاکیدات‌بسیاری بر اصل‌ولایت شده است و ایشان شئون عاقبت بخیری را در اطاعت از ولایت فقیه میدانست.

photo_2021-07-29_12-33-17

وی افزود:هرجاپشتیبان‌ولایت‌فقیه‌بودیم پیروز شده ایم و هر گاه دستمان از دست رهبر و ولی فقیه جدا شده است به بیراهه رفته ایم.

رئیس‌دفترامام‌جمعه‌کرمانشاه‌گفت:ولایت محورعشق‌آفرینی،توحید‌‌‌‌‌و‌‌گردهم آمدن است و امروز همگی به عشق امیرالمومنین‌علی(ع) گردهم آمده ایم.

دکتر شهرستانی‌تصریح کرد:اقدام بسیج و اتاق اصناف‌علی‌گونه‌است‌،و‌‌‌‌شیوه‌ای‌است‌که امیرالمومنین نیز آن رادوست دارد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان