//
کدخبر: ۳۴۱۴۹۰ //
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبرداد؛

ثبت‌نام ۶۰ درصدی مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه در طرح معافیت و تخفیف هزینه قبوض خدماتی

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه از ثبت نام ۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش این سازمان در طرح معافیت و تخفیف هزینه‌ قبوض شرکت‌های خدماتی خبر داد.

 ثبت‌نام ۶۰ درصدی مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه در طرح معافیت و تخفیف هزینه قبوض خدماتی
به گزارش فرتاک نیوز،

فرحناز محمدی در گفتگویی با فرتاک نیوز با اشاره به طرح معافیت وتخفیف هزینه‌ قبوض شرکت‌های خدماتی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس جدیدترین دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی از سازمان بهزیستی، مددجویان مستمری بگیری که صرفا در مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی دارای پرونده‌ می‌باشند و از مشترکین کم مصرف شرکت‌های خدمات‌رسان شامل؛ شرکت گاز، برق وآب‌‌وفاضلاب هستند مشمول تخفیف یا معافیت در این طرح می‌گردند که تا کنون ۶۰ درصد از مددجویان استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: مددجویانی که تاکنون شماره کنتور محل سکونت خود را اعلام نکرده‌اند می‌توانند با‌‌مراجعه حضوری به مراکز مثبت‌زندگی‌ یا از طریق پیامک و فضای مجازی نسبت به ارسال شماره کنتور محل سکونت خود  به مددکاران اقدام نمایند تا از تخفیف یا معافیت این طرح بهره‌مند شوند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر  مستمری بگیرانی که در مراکز مثبت زندگی دارای پرونده می‌باشند مشمول این طرح هستند و در مرحله بعد شیوه‌نامه دیگری برای مددجویان فاقد پرونده در این مراکز ابلاغ خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان