//
کدخبر: ۳۴۰۱۵۹ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

۲۲ پروژه راهداری طی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه کفت: ۲۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای طی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

۲۲ پروژه راهداری طی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: طی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه ۲۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای به  بهره برداری می رسد.

وی گفت: این طرح ها شامل ۶ طرح بهسازی و روکش آسفالت راه های مختلف استان در شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، هرسین و روانسر با اعتباری بیش از ۱۹۴ میلیون ریال است.

کرمی با اشاره به پروژه های انجام شده در شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد:عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور بیستون کارخانه سیمان کرمانشاه به طول پنج کیلومت، اجرای روکش آسفالت گرم در محور سراب نیلوفر به کرمانشاه به طول ۲ کیلومتر، اجرای عملیات روکش  آسفالت محور کرمانشاه به سراب نیلوفر به طول ۸.۵ کیلومتر که همگی بزرگراه شریانی بوده اند، انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در استان کرمانشاه، افزود: در محور اسلام آباد غرب به دالاهو، احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب در محور دالاهو به سرپل ذهاب، احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان دالاهو در محور قصرشیرین به خسروی عملیات لوله گذاری جهت فضای سبز و دفع آب های سطحی و تصفیه آن به همراه خرید تأسیسات مربوطه در پایانه های مرزی پرویزخان و خسروی استان کرمانشاه در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب عملیات اجرای بتن غلتکی و روکش آسفالت رمپ ورود و خروج باند کندرو پاسگاه جدیدالاحداث پلیس راه کرمانشاه به خسروی و احداث پاسگاه پلیس راه جدید کرمانشاه به خسروی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب است.

کرمی بیان کرد: عملیات تعمیر، لکه گیری و روکش آسفالت و بهسازی آسفالت و ابنیه راه در محورهای حوزه شهرستان کرمانشاه، با محوریت روکش آسفالت محور اصلی شریانی سه راهی قزانچی به روانسر به طول ۲.۶ کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی از پروژه های انجام شده در گیلانغرب با عنوان لکه گیری، درزگیری، آسفالت حفاظتی، فوگسیل بتن غلتکی و بازیافت تمامی شهرستان های جنوب غربی اشاره کرد و افزود: از پروژه های قابل افتتاح در اسلام آبادغرب با عنوان پروژه تعمیرات و لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی و غیر شریانی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی حوزه شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو نیز می توان نام برد.

کرمی از پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در شهرستان های هرسین و روانسر گفت و اشاره کرد: عملیات لکه گیری، درز گیری و اجرای روکش تأخیری، محور کرمانشاه به کنگاور و لکه گیری محور سه راهی نهاوند به نهاوند در شهرستان هرسین و پروژه بهسازی محور جوانرود، بانی لوان ، مرز ایران و عراق و محور روانسر، شاهو و پاوه همراه تثبیت ترانشه ها و نقاط ریزشی و رانشی و عملیات زودبازده ایمنی سازی تردد در محورهای مذکور در شهرستان روانسر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: چندین پروژه را به عنوان پروژه های ایمن سازی را قابل افتتاح در ایام دهه فجر معرفی و افزود: پروژه ایمن سازی نقاط حادثه خیز جلالوند، محور سرپل ذهاب به جلالوند، ایمن سازی نقاط حادثه خیز فتی افشار، محور سر آبگرم به گور سفید در سرپل ذهاب به گیلانغرب ، اصلاح نقطه حادثه خیز فتاح بگ محور قصرشیرین به سرپل ذهاب ، ایمن سازی سه راهی آگاه محور سنقر و کلیایی به کامیاران از این پروژه ها است.

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی پیچ و سرازیری روستای خانقاه وسطی محور سنقر- کامیاران، تقاطع هنرستان کشاورزی محور سنقر- کامیاران، تعریض پل و اصلاح پیچ گردنه چنار در محور اسلام آبادغرب - گهواره، تعریض پل و اصلاح قوس انجیرک، نقطه پر تصادف محور اسلام آباد غرب - قلاجه، تعریض پل و اصلاح قوص بعد از تقاطع علی آباد ورودی کمربندی اسلام آبادغرب در محور دالاهو-اسلام آباد غرب نیز از دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان