//
کدخبر: ۳۳۸۵۰۲ //
رئیس اداره فناوری، اطلاعات و تحول اداری بهزیستی استان کرمانشاه:

۳۵۶ مددجوی تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند

رئیس اداره فناوری، اطلاعات و تحول اداری بهزیستی استان کرمانشاه از تحصیل ۳۵۶ مددجوی بهزیستی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد.


۳۵۶ مددجوی تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست صمیمی مدیران بهزیستی با روسای دانشگاه آزاد استان کرمانشاه به منظور تسهیل امور و پیشبرد اهداف سازمانی همچنین رسیدگی به امورات مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند برگزار شد.

مرتضی کوهی رئیس اداره فناوری، اطلاعات و تحول اداری بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در این جلسه پیشنهاداتی در زمینه همکاری و تعامل هر دو دستگاه در راستای ارتقا پژوهش و آموزش دانشجویان تحت پوشش بهزیستی که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تحصیل می‌کنند، همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت تسهیل امور و پیشبرد اهداف سازمانی مطرح گردید.

وی تعداد کل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی استان در مراکز دانشگاهی سراسر کشور را ۶۴۳ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۵۶ نفر دارای معلولیت و ۲۸۷ نفر نیز در حوزه حمایتی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان هستند.

کوهی همچنین تعداد دانشجویان تحت پوشش بهزیستی که در دانشگاه آزاد کرمانشاه و ۱۳ شهرستان تابعه استان مشغول به تحصیل هستند را ۳۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: کل شهریه این دانشجویان در مقطع کاردانی، کارشناسی و گاها کارشناسی ارشد تا سقف ۱۰ میلیون تومان توسط بهزیستی به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

رئیس اداره فناوری، اطلاعات و تحول اداری بهزیستی استان خاطر نشان کرد: در مقطع دکتری بر اساس ماده ۹ بند ج قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی که خارج از اعتبارات پرداختی بهزیستی باشد توسط صندوق رفاه وزارت علوم تامین خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان