//
کدخبر: ۳۳۸۳۵۳ //
به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه اعلام شد

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کند.


برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه اعلام شد،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری و مسئول کمیته کودک و نوجوان استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این کمیته شامل: اجرای ویژه برنامه‌ی «همراه با کودکان روستا» شامل اجرای برنامه‌های سرود، نمایش و مسابقه‌های حضوری و .. در روستاهای استان، برنامه‌ی نمادین «گلی خواهم کاشت» که در آن مربیان و اعضا هر کدام گلی را در روزهای انقلاب به یاد شهدا می‌کارند، اجرای فراخوان «فجر پیروزی» در قالب هنرهای تجسمی در ۴ رشته ی نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی ویژه اعضا و مربیان است.

فتاحی همچنین گفت: اجرای برنامه‌ی ادبی خوانش شعر با عنوان «شکوه پیروزی» با موضوع امام و شهدا، اعلام برندگان فراخوان «نامه‌های بی‌قرار»، اجرای برنامه‌ی ویژه بخش مکاتبه‌ای استان با عنوان «با نسل انقلاب» با بازنویسی نسل امروز از خاطرات نسل انقلاب، اجرای مسابقه ساخت «پرچم وطنم ایران»، تهیه و تدوین کلیپ‌های ادبی و هنری با موضوع پیروزی انقلاب (حداکثر در یک دقیقه)، مسابقه ساخت آدمک استکبار برای ارایه در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، شرکت اعضا و مربیان مراکز کانون استان در غبارروبی مزار شهدا، دیدار اعضا و مربیان با خانواده معظم شهدا در شهرهای مختلف استان،و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

معرفی ۲۲ کودک قهرمان ملی بهمنی و اهدای جوایز به این کودکان نخبه‌ی کانون با همکاری اداره ورزش و جوانان، ارسال «نامه‌های بی قرار» به «زینب سلیمانی»، دختر سردار شهید قاسم سلیمانی، شرکت گروه سرود کانون و حضور عروسک‌های نمایشی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، معرفی اعضای برگزیده‌ی کانون به صدا و سیما جهت معرفی در رسانه‌ی ملی، و... نیز از برنامه‌هایی است که از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در خواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان