//
کدخبر: ۳۳۴۹۱۰ //

اختصاص وام ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۰۰ میلیون تومان وام برای اشتغال ایثارگران و خانواده آن‌ها در نظر گرفته شده است و از صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد نیز می‌توانیم مبلغی را به واجدین شرایط اختصاص دهیم.

اختصاص وام 100 میلیونی برای اشتغال ایثارگران
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در سفر یک روزه خود به قم عصر امروز در سالن جلسات استانداری نشستی را با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرد.

قاضی زاده هاشمی در این نشست اظهار کرد: ایثارگران و شهدا برای کشور ما و حفظ حرم اهل‌بیت(ع) جنگیده‌اند و ما باید از این افراد حمایت کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با همکاری نهادهای مختلف از جمله استانداری، شهرداری و دیگر نهاد‌های مربوطه باید یک مجموعه عمرانی بزرگ برای جانبازان در استان قم ایجاد شود که شامل سالن ورزشی، مرکز درمانی و مرکز توانبخشی باشد.

وی تصریح کرد: در رابطه با استخدام فرزندان شهید و جانبازان بالای ۷۰ درصد، اقداماتی را انجام داده و ۳۵۲ مجوز استخدامی داده‌ایم که ۱۴۵ نفر از این آمار جذب شده‌اند و برای دیگر نفرات باقی مانده نیاز به همکاری دستگاه‌ها داریم تا شغل‌های متناسب با رشته این نفرات پیدا شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان وام برای اشتغال ایثارگران و خانواده آن‌ها در نظر گرفته شده است که از صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد نیز می‌توانیم مبلغی را به واجدین شرایط اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: بر اساس توافقاتی که با صدا و سیما انجام داده‌ایم، قرار بر این شده است که هر استان درباره یک چهره برجسته از دفاع مقدس و مدافعان حرم یک فیلم کوتاه تولید و منتشر کند که اعتبار این پروژه از طریق سپاه، بنیاد و دیگر منابع تامین خواهیم کرد که بر اساس قانون صدا و سیما باید ۲۰ درصد از تولیدات خود را به این موضوع اختصاص دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان