//
کدخبر: ۳۳۴۸۷۴ //
استاندار کرمانشاه:

در عملیات بازسازی زلزله، ۷۰ سانتی متر به سرانه آموزشی استان اضافه شد / وزیر آموزش و پرورش، فرزند لایق و توانمند زاگرس است

مهندس بازوند گفت: در ایام بازسازی زلزله، توانستیم از تهدید، فرصت بسازیم و ۷۰ سانتیمتر به سرانه آموزشی استان اضافه شد که یک اتفاق بسیار ارزشمند است.

در عملیات بازسازی زلزله، ۷۰ سانتی متر به سرانه آموزشی استان اضافه شد / وزیر آموزش و پرورش، فرزند لایق و توانمند زاگرس است
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه برگزار شد؛ عنوان کرد: دکتر نوری از مدیران آگاه و توانمند کشور و از خطه غرب کشور و زاگرس هستند و کاملا با ظرفیت ها و کمبودهای آموزشی این منطقه و کل کشور و راهکارهای برون رفت از این مشکلات کاملا آشنا هستند و این پشتوانه مناسب کمک می‌کند ایشان در جایگاه وزارت، موفق ظاهر شوند.

وی افزود: در حادثه تصادف دانش آموزان کرمانشاهی، علی رغم اینکه دکتر نوری در مسافرت خارج از کشور بودند ولی به شکل جدی و مستمر این حادثه را پیگیری کردند و در اولین فرصت به عیادت این عزیزان آمده‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در آغاز وزارت ایشان و پیگیری های مستمر اتفاق افتاد که هدیه‌ای بزرگ به معلمان بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در طول این سال‌ها با همکاری سازمان برنامه، سئوالات بسیار مهمی در حوزه های توسعه‌ و اشتغال برای دانش آموزان مطرح کردیم و پاسخ‌های این عزیزان گاه از نظرات مشاوران بسیار کاربردی تر و عملیاتی بود و این نشان از هوشمندی، خلاقیت، ذکاوت این سرمایه‌های انسانی کشور دارد و همچنین بیانگر موفقیت معلمان کرمانشاهی در علم آموزی، دارد.

وی عنوان کرد: با وجود مشکلات کرونا آمار پذیرش رشته های علوم پزشکی و داروسازی نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است که یک موفقیت مهم محسوب می‌شود.

مهندس بازوند همچنین عنوان کرد: در جریان طرح مطالبات پیرامون رتبه بندی معلمان، در کرمانشاه این مطالبات بسیار با متانت و بدون هنجار شکنی صورت گرفت که این نشان از شعور سیاسی معلمان و مدیران آموزش و پرورش استان دارد.

وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفت در سال ۹۷ امتیاز منطقه جنگی برای کارمندان استان های درگیر جنگ از جمله کرمانشاه در نظر گرفته شد. ولی متاسفانه بازنشستگان آموزش و پرورش که در زیر بمباران علم آموزی کردند، از قلم افتاده‌اند که انتظار داریم وزیر که فرزند یک استان مرزی هستند این موضوع را دنبال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان