//
کدخبر: ۳۳۰۶۴۵ //

‍ دستگیری آدم ربا در کرمانشاه پس از ۴ سال فرار/شکست در خواستگاری انگیزه آدم ربایی بود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری شخصی در شهر کرمانشاه خبر داد که از 4 سال قبل به دنبال ربودن زنی 37 ساله تحت تعقیب قضائی قرار داشت.

‍ دستگیری آدم ربا در کرمانشاه پس از 4 سال فرار/شکست در خواستگاری انگیزه آدم ربایی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد آدم ربایی در سال 1396 که مردی حدود 40 ساله با تهدید سلاح سرد اقدام به ربودن زنی 37 ساله کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آن سال و تنها ساعتی پس از این اقدام، زمانی که آدم ربا عرصه را با حضور ماموران پلیس بر خود تنگ دید، با رها کردن زن ربوده شده اقدام به فرار کرد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با این حال تلاش ماموران برای دستگیری عامل آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه با بدست آمدن سرنخ هایی مشخص شد وی در یکی از محلات شهر کرمانشاه حضور دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در ادامه و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و ردیابی این فرد شده و در عملیاتی حساب شده پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

وی در پایان و با بیان اینکه شکست در خواستگاری انگیزه این فرد برای آدم ربایی بوده است، از معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان