//
کدخبر: ۳۲۹۷۳۰ //

استاندار جدید قم را بیشتر بشناسیم

پس از هفته‌ها جلسات هیئت دولت برای انتخاب استاندار قم و بررسی صلاحیت افراد مختلف، سرانجام «سید محمدتقی شاهچراغی» از سوی هیئت وزیران برای تصدی استانداری قم انتخاب شد.

استاندار جدید قم را بیشتر بشناسیم

به گزارش فرتاک نیوز از قم، پس از هفته‌ها جلسات هیئت دولت برای انتخاب استاندار قم و بررسی صلاحیت افراد  مختلف، سرانجام «سید محمدتقی شاهچراغی» از سوی هیئت وزیران برای تصدی استانداری قم انتخاب شد.

امروز با رای قاطع اعضای محترم هیئت دولت سردار سید محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم برگزیده و انتخاب گردید.

سید محمدتقی شاهچراغی در سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مذهبی، انقلابی و روحانی به دنیا آمد. پدر وی از اساتید حوزه علمیه و سال‌ها نماینده ولی فقیه در استان سمنان بود.

وی در 16 سالگی به ندای امام خویش لبیک می‌گوید و با حضور موثر در جبهه‌‌های جنگ در 18 سالگی به عنوان جانشین گردان امام موسی بن جعفر (ع) استان سمنان انتخاب می‌شود.

شاهچراغی همچنین فرماندهی سپاه استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران، تهران و قم را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد و به عنوان فرمانده نمونه کشوری سپاه نیز برگزیده شده است.

شاهچراغی از مسئولانی است که نام وی با کار جهادی گره خورده و در همین راستا در خصوص فعالیت موثر و موفق در خصوص مبارزه با بیماری کرونا مورد تشویق فرمانده معظم کل قوا قرار گرفته است.

شاهچراغی تحصیل کرده رشته مدیریت است و در حال حاضر در مقطع دکترای این رشته مشغول به تحصیل می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان