//
کدخبر: ۳۲۹۲۲۵ //

برگزاری دوره ارتقاء‌سطح مربیان قرآن توسط اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری دوره ارتقاء سطح مربیان قرآن توسط اوقاف خبر داد و گفت: این دوره همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری دوره ارتقاء‌سطح مربیان قرآن توسط اوقاف
به گزارش فرتاک نیوز،

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان کرمانشاه از برگزاری دوره ارتقاء سطح مربیان قرآن توسط اوقاف در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با بهره‌گیری از اساتید کشوری همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

سهیلی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی قرآن اوقاف در رشته‌های یاد شده در ادوار گذشته ضروری است به‌منظور پایش و بررسی وضعیت فعلی مربیان اعم از قبول شدگان (مدرک گرفته) و افراد دوره دیده فاقد مدرک (رد شده) از امروز ۸ آبان تا ۳۰ ماه جاری می‌توانند به سامانه ثبت‌نام https://my.oghaf.ir مراجعه و بر اساس فیلم آموزشی که ارسال می‌شود، اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: برای این افراد از طرف مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف پیامک و لینک فیلم آموزشی ارسال می‌شود و در صورت دریافت نکردن پیامک می‌توانند به اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از طریق شماره ۰۸۳۳۸۲۵۰۶۴۱ اطلاع دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۶۲۰ نفر در دوره ارتقای سطح مربیان از استان کرمانشاه شرکت داشته‌اند، افزود: افرادی که در دوره یاد شده حضور داشته و دوره دیده و قبول شده‌اند و مدرک خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق شماره یاد شده به اداره امور قرآنی اوقاف استان کرمانشاه اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان