//
کدخبر: ۳۲۸۰۲۵ //

اوقاف با حمایت از دانش‌بنیان‌ها از لایه‌های قدیمی و سنتی خود خارج شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سازمان اوقاف در رویکرد جدیدش از حالت سنتی و لایه‌های قدیمی خارج و به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان روی آورده است

اوقاف با حمایت از دانش‌بنیان‌ها از لایه‌های قدیمی و سنتی خود خارج شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگویی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: سازمان‌اوقاف وامور خیریه در رویکرد جدیدش در حمایت از شرکت های دانش بنیان که بعد از حضور دکترخاموشی خیلی پررنگ شده و میتوانیم بگوییم تغییر مسیر داده و سیاست جدیدی را شروع کرده و مشابه تمام سیستم‌هایی که می خواهند از حالت سنتی و لایه های قدیمی خارج و وارد فاز جدیدی از حیات خودشان شوند، در زمینه دانش بنیان ها ورود بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد:عصر، عصر دانش است امروز علم است که حکمرانی می‌کند، علم‌است که حرف برای گفتن دارد وعلم است که عیار پیشرفت یک کشور و یک ملت را روشن می کند.

صالحی افزود: ما اگر سازمان اوقاف و امورخیریه را به عنوان‌ یک نهاد و سازمان تعریف کنیم اگر در لایه های قدیمی و سنت قدیمی خودش می ماند طبیعتا از قافله عقب می بود اما حقیقتا خیلی شتابان در زمان حضور دکترخاموشی در این مسیر دارد گام برمی دارد و ما امروز داریم‌ ثمره آن را می بینیم.

وی تصریح گرد: ما‌ امروز در زمینه تولید، در زمینه اشتغال در زمینه اجرای نیّت و در هر زمینه که فعالیت می کنیم داریم علمی کار می کنیم. هرکس نگاهی به این نمایشگاه بیاندازد گام‌های بلند و حرکت شتابان اوقاف را  می بیند و من به عنوان خادم وقف و بقاع متبرکه برخودم بالیدم وقتی می بینم شرکت هایی که اوقاف از آنها حمایت می کند دارد در جهان‌ دانش حریف می طلبد.

صالحی یادآور شد: دانشمندان عزیزی که اینجا حمایت میشوند با خیال راحت دارد فکر می کنند، تولید می کنند و دغدغه دیگری ندارند اوقاف دارد از اینها حمایت می کند که دانششان‌ را داخل جامعه بیاورند

وی در مورد فعالیت های دانش بنیان اوقاف کرمانشاه نیز گفت:ما همینجا با یکی از این شرکت های دانش بنیان در مرحله تنظیم‌ قرارداد در زمینه اصلاح نژاد گونه هایی از درخت گردو هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان