//
کدخبر: ۳۲۸۷۸۷ //

تمامی پل‌های آب‌نما در گیلان مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به شدت بارش ها و سیلابی بودن رودخانه ها و طغیان آنها گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و روستائیان دستور داده شد تا امشب(سه شنبه شب) تمام پل‌های آبنما استان توسط دستگاههای مربوطه مسدود شوند.

تمامی پل‌های آب‌نما در گیلان مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر مرادی سه شنبه شب اظهار داشت: دستور داده شد تا فرمانداران با هماهنگی راهداری و بخشداری و دهیاری ها تمامی پل های آبنما را ببندند.

وی اظهار داشت: بارندگی های شدید موجب پر شدن ظرفیت روخانه ها شده است که درصورت تداوم بارندگی ها احتمال جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان وجود دارد ؛ بنابراین توصیه می شود مردم برای حفظ ایمنی از تردد درچنین شرایط جوی بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان افزود: براساس اطلاعات دریافت شده؛ بالا آمدن آب رودخانه در روستای "کفش کن محله" اطاقور لنگرود موجب آبگرفتگی معابر در این منطقه شده است.

مرادی بیشترین میزان آبگرفتگی معابر عمومی را مربوط به لنگرود عنوان کرد و گفت: همچنین بارندگی های شدید سبب رانش کناره جاده خاکی راه فرعی روستای میان شکرکش اطاقور لنگرود نیز شده است. علاوه بر این در روستای مریدان بخش کومله لنگرود نیز آبگرفتگی شده و در سه نقطه از روستای سروش این شهرستان هم رانش گزارش شد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف بصورت پراکنده در ارتفاعات شهرستان رضوانشهر گزارش می شود، اظهار داشت: برف هم اکنون در جواهردشت چابکسر از توابع رودسر در شرق و لرزه اسالم از توابع تالش در غرب استان نیز در حال باریدن است.

بر اساس  اعلام هواشناسی گیلان بارندگی در بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید تا ظهر فردا چهارشنبه ادامه دارد.

بارندگی های اخیر در گیلان موجب وقوع سیلاب و خساراتی مالی و جانی شده است. در سیلاب اخیر ۲ نفر جان خود را بر اثر سقوط در روخانه از دست دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان