//
کدخبر: ۳۲۸۷۷۲ //

۱۳۴ جایگاه سوخت در اصفهان فعال است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: اکنون حدود ۱۳۴ جایگاه سوخت بنزین در استان فعال است و تا پایان امشب تلاش می‌کنیم که تعداد بسیار بیشتری از جایگاه‌ها به چرخه فعالیت بازگردند.

۱۳۴ جایگاه سوخت در اصفهان فعال است
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر امروز سه‌شنبه اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شد کارت‌های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه باشد ازاین‌رو صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت استان‌های مختلف کشور تشکیل شد.

حسین صادقیان شامگاه سه‌شنبه افزود: ۱۴ جایگاه سوخت بنزین در استان امروز دچار قطعی سامانه هوشمند سوخت نشد و به ۲ صورت سهمیه‌ای و آزاد بنزین عرضه می‌کند و در زمان حاضر حدود ۱۲۰ جایگاه نیز در حال عرضه بنزین با نرخ آزاد سه هزارتومانی است.

وی بابیان اینکه کارشناسان شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه اصفهان پس از ایجاد مشکل قطعی در سامانه هوشمند سوخت از ظهر امروز به شهرهای مختلف استان اعزام شدند، اظهار داشت: راه‌اندازی عرضه بنزین به‌صورت نرخ آزاد نیاز به حضور فیزیکی کارشناسان داشت و نمی‌شد آن را از طریق نرم‌افزار انجام داد.

صادقیان خاطرنشان کرد: پس از قطع شدن سامانه هوشمند سوخت، بلافاصله عرضه بنزین با نرخ سه هزارتومانی برای رفاه مردم انجام شد و برای نفت گاز نیز باقیمت ۶۰۰ تومان این کار برای خودروهای سنگین و با سهمیه محدود صورت گرفت.

وی  با تأکید بر اینکه در زمان حاضر وضعیت استان مطلوب است و گروه‌های کارشناسی در جایگاه‌های سوخت مشغول کار هستند، اضافه کرد: امیدواریم تا پایان امشب تعداد بسیار بیشتری از جایگاه‌ها فعال شوند.

وی بابیان اینکه هیچ مشکلی ازنظر تأمین و ارسال بنزین در اصفهان وجود ندارد، گفت: ما در کنار پالایشگاه اصفهان هستیم و سوخت بنزین ۱۰ استان دیگر را هم تأمین می‌کنیم.

صادقیان با اشاره به اینکه قطعی سامانه هوشمند سوخت از حدود ساعت ۱۱ شروع شد و توقف کار در عرضه سوخت بنزین حدود ۲ ساعت طول کشید، توضیح داد: ما با اولویت کلان‌شهر اصفهان، کارشناسان را به جایگاه‌های سوخت اعزام کردیم و سپس به‌صورت شعاع دایره پیش رفتیم و طوری عمل کردیم که در هر شهرستان حداقل ۲ جایگاه در کوتاه‌ترین زمان، فعال شوند.

وی بابیان اینکه اصفهان، جایگاه نخست کشوری را درزمینهٔ تعداد جایگاه‌های سوخت دارد، تأکید کرد: شایعه افزایش قیمت بنزین کذب محض بوده و مشکل پیش‌آمده به دلایل فنی است.

صادقیان خاطرنشان کرد: از ۱۴ جایگاه سوخت که سامانه هوشمند آن‌ها قطع نشد یک جایگاه در اصفهان و سایر آن‌ها در شهرهای دیگر مانند خمینی‌شهر و نائین هستند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا تعدادی از جایگاه‌های سوخت در کلان‌شهر اصفهان با صف‌های طویل خودرو مواجه هستند.

حدود ۳۳۰ جایگاه سوخت بنزین و ۱۶۱ جایگاه سی‌.آن.جی در استان اصفهان وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان