//
کدخبر: ۳۲۷۷۲۳ //

برگزاری مسابقات تست آمادگی جسمانی "تاباتا" در مناطق یازده‌گانه آتش نشانی کرمانشاه

تست آمادگی جسمانی آتش‌نشانان استان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان در سطح ایستگاه‌های یازده گانه شهر کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری مسابقات تست آمادگی جسمانی "تاباتا" در مناطق یازده‌گانه آتش نشانی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرهاد فرهودی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی  کرمانشاه با حضور در جمع آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت از نحوه برگزاری تست آمادگی جسمانی آتش‌نشانان استان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی در سطح ایستگاه‌های یازده گانه شهر کرمانشاه بازدید کرد.

وی طی سخنانی ورزش را جزء ضرورترین نیازهای آتش نشانان اعلام و افزود: تجهیز ایستگاه های سازمان آتش نشانی به وسایل ورزشی در اولویت اهداف سازمان قرار دارد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی هدف از برگزاری این آزمون ورزشی را افزایش نشاط در بین آتش‌نشانان و حفظ آمادگی جسمانی این پرسنل جان بر کف اعلام کرد و گفت: که این رقابت‌ها با همکاری واحد تربیت بدنی سازمان آتش‌نشانی و هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد.

 گفتنی است تست آمادگی جسمانی تاباتا (انجام شش عمل اسکات، اسکات جامپ، های نیز، شولدر تب،پوش آپ، کلیمبر با زمان ۴۰ ثانیه با فواصل استراحت ۲۰ ثانیه) در اولین دوره این مسابقات، در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ایستگاه های یازده گانه سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه برگزار شد.

photo_2021-10-17_14-48-22

photo_2021-10-17_14-48-23

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان