//
کدخبر: ۳۲۶۸۴۶ //

پنجمین جشنواره رسانه‌ای‌هنری ابوذر استان کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای‌هنری‌ابوذر در این استان خبر داد.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای‌هنری ابوذر استان کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد‌هادی صحرایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگویی باخبرنگار فرتاک نیوز اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای هنری‌ابوذر استان کرمانشاه پس ازجمع‌آوری آثار برگزار می‌شود.

 وی موضوع و محورهای این جشنواره را امنیت پایدار/ مکتب‌حاج قاسم سلیمانی/امید و نشاط/روحیه جهادی، انقلابی و مانع زدا/ الگوسازی و مطالبه/سبک زندگی/ مدیریت بر فضای مجازی/خودکفایی و توان افزایی اقتصادی/ مواجهه با سلطه رسانه‌ای غرب/کرونا و کمک مومنانه/ضرورت تقریب مذاهب و اقوام/ تمدن نوین اسلامی/ مسائل صنفی اهالی رسانه/ از اخراج تا فرار آمریکا از منطقه عنوان کرد و افزود: آثار ارائه شده می تواند در قالب گزارش/ یادداشت/خبر/مستند کوتاه/کلیپ/عکس و کاریکاتور/موشن‌گرافی و اینفوگرافی باشد.

photo_2021-10-09_19-45-59

مسئول سازمان بسیج رسانه استان تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به کانال aboozar5_ksh@ در پیام رسان ایتا و‌ آگاهی از شرایط جشنواره و دریافت فرم ثبت‌نام نسبت به بارگذاری آثار خود در کانال جشنواره اقدام نمایند یا باحضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان به نشانی باغ‌نی- دانشگاه آزاد اسلامی- روبروی تالار بهمن آثار خود را ارائه دهند.

صحرایی اضافه کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان این جشنواره حداکثر تا اوایل اسفند ماه اعلام خواهد شد.

 ایشان در پایان افزود: پنجمین جشنواره ابوذر با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بسیج هنرمندان، قرارگاه رسانه‌ای بسیج،سازمان بسیج رسانه،حوزه هنری وسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود و از نفرات برتر شرکت‌کننده با اهدا لوح یادبود و جوایز نفیس‌نقدی و غیر‌نقدی تقدیر خواهد شد.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان