//
کدخبر: ۳۲۶۳۲۳ //

یک فعال رسانه‌ای مشهد بر اثر کرونا درگذشت

«مهدی صانعی» از فعالان رسانه‌ای مشهد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخت.

یک فعال رسانه‌ای مشهد بر اثر کرونا درگذشت

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی دوشنبه شب با ذکر این خبر اعلام کرد: صانعی، مدیر سابق فضای مجازی شهرآرا، مدیر سابق خبرگزاری مهر و از فعالان رسانه‌ای که از چندی پیش بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده بود، امروز درگذشت.

خانه مطبوعات خراسان رضوی با اظهار تسلیت این ضایعه به خانواده آن مرحوم و همکاران رسانه ای از خداوند منان در این روزهای پایانی ماه صفر و ایام عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، برای آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم مهدی صانعی، عضو خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی روز سه شنبه - فردا - در آرامگاه خواجه ربیع مشهد برگزار می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:‌ ۲۳۸ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که بر این اساس شمار مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ نفر رسید.

در گزارش وزارت بهداشت آمده است: از دیروز (یکشنبه) تا امروز (دوشنبه) ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

تاکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۳۵ نفر رسیده است.

تا کنون پنج میلیون ۱۱۵ هزار و ۷۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و پنج هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۴۱ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۷۵۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵۸ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۴۰ دُز رسیده است.

در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۸۲ هزار و ۸۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در زمان حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان